Sandia cun una dieta

E zitelli chì anu chjinatu in l'estiu, sò assai interessate per avè manghjatu di dulce cù una dieta, cusì fighjonu u culu.

Composizione di u dulce

Prima di sapè se esse possibili di manghjarete una sandia cù una dieta, avemu averemu u so valore calurificariu è u valore nutrizionale:

Chì hè l'usu di u dulce?

Per trasfurmà di e biscotti di l'estiu, tutti i sustanzi utili chì avete bisognu di manghja circa 2 kg. Scupremu quale hè l'usu di u pudete di u corpu:

  1. Questu hè un diureticu maravigghiusu chì hè cunsigliatu per e persone cun i fugliale di rino, u furu è di u gastrointestinali.
  2. Grazie à a padedda, i tugini è i slagghji sò rimanighjatu da u corpu, chì avè cascanu l'opera di u cori è i vini.
  3. E persone chì sèrvanu da ipertestezioni è obesità sò ricumandati per cunsuma più di Sandia, perchè ci hè moltu di magnesiu in questu.
  4. A causa di l'effettu bonu di u zucchinu di Sandia, pò esse cunsumatu da e persone chì pacenanu a cistitis è a colulitisi.
  5. Perfettamente limpi è aiuta cù e malatie di malatie acute.
  6. A vitamina B9 hà una effetti positiva di u metabolismu .
  7. Per via di u pruduttu di ferru, u dulce hè recomandante per e persone chì anu anemi, anemia è altri malatii di sangue.
  8. A Sandia pò sustituisce documenti è cipolle di dolci, è in una quantità chì pò esse diabetichi.
  9. Berry aiuta à trattà cù cuncipitalità, postu chì hà propietate laxante.

Dopu i punti di supra, pudemu cunclutà chì a dulcezza pò manghja nantu à una dieta. Dopu à a so dolcezza, u bagnu russu solu l'incaseghjanu à u core, chì u corpu hè tutale. A Sandía durante una dieta hè contraindicata in i persone chì avianu prublemi cù i rizzi è u pankreju. Finalmente, analizà uni pochi reguli chì deve esse cunsideratu quandu manghja una sandia:

  1. Ùn aghjunte micca cù altri prudutti, in particulari cù salamori, per quessa, pudete fassi inzuccarà.
  2. Cumprate stu bagnu in i siti pruvucati per ùn avè micca assai di nitrati è di sustanzi chimichi, per quessa, pudete avè nudevuli è diarrea.
  3. Ùn manghja a carne, chì si trova vicinu à a casca, perchè ghjè quellu chì accumule sustanziosu periculu.