Soller

Soller (Mallorca) hè un cumuni in a Serra de Tramuntana , sopra a maiò a più alta muntosa di l'isula - Puig Mayor. Eccu a cità di Soller, è a cità, chjamata Port de Soller, cù u fiumu hè quellu. In vista, l'attenzione ci hè megliu duie, è si trovanu assai vicinu à l'altri.

Da Palma à Soller

A cità hè localizzata 35 km da Palma di Mallorca. Cumu a Soller? Pudete fà più veloce o più formali. Serà più veloce nantu à un caru pagatu (nantu à a strada MA-11, pudete sceglie chjamà u túnel pagatu o vai per a serpentina di montagna) o un autobus municipale.

A più longu, ma più viaghju romantica hè in trenu nantu à un vechju trenu . A trena di Palma-Soller parte da u puntu finale sei volte di ghjornu. A strada, chì era custruita à u principiu di u seculu in un tempu recordu (a so necessità era causata da u fattu chì Soller hè cutucatu da u restu di l'isula per muntagne), passa per un spaziu assai pittorescenu - da i finestri di l'auto ponu ammiragliu i frutti, boschi, paisaghji di montagna. In modu, u trenu stessu hè ancu una miracula storica: i carusi di u principiu di u seculu anu tutte u so internu originale.

U treni parte da l'estazione di Palma (hè vicinu à a piazza di Spagna). Se si cuntinueghja in u latu u passatu, vi sarete più piacè di i vede chì aperti da a finestra.

Da u trenu pudete andà micca à a fine finali, ma, per esempiu, in Bunyola, è cammina à i giardini d'Alfabia.

Sóller

A cità hè in una valle circundata da numerosi zoni d'alivi è di limoni. I sistemi di irrigazioni sò stati creati da l'Arabi. Hè i laranjevi chì devi u so nome - in u arabu Sulyar significa "valle d'oru". A tutta a valle hè un destinazione d'apparenza destinada à quelli chì preferenu ecoturismu.

Unu di l'attrazioni di a cità di Soller hè u caprettu, chì pudete cumprà in a buttiglia opposta à u mercatu.

Ci sò altre locu di interessu. Per esempiu, u quadru di a cità hè a Custituzione di a Custituzione, quandu u bancu di Soller, custruitu in u stile Art Nouveau, è a chjesa di a cità sò situati. Ci sò parechje fontane è cafe nantu à a quadra cun terrazza aperta.

A ghjesgia di San Bartolommu hè un edifici di a fine di u 13 ° sèculu. Hè rivoluzeata parechji volte. A principal parte fa riferimentu à u stili baroccu di i 17 è 18 seculi, mentri a facciata hè stata fatta in l'stile di "muderna", è a cresia altri si riferisce à l'estil neogheticu.

A cura particulare deve esse pagatu à i strade strade di a cità, induve e pate cù fiori sò direttamente longu u palatu.

Soller li prupone i so visitanti una reta di viaghji di muntagna turistica, assai di quale passanu longu i camini pittati da i minatori di u carbuni lucali. I rotulate varienu in durazione. Se ùn hè micca spiunatu di turisticu, avete avvicinà a via Cami del Rost, cunchita per 2-3 ori. Accumincia di travirsà tutta a strada da a gasolinera in a periferia di a cità, è porta à u paese di Deya, chì passanu à l'assadore S'Heretat, Ca'n Prohom è Son Coll.

Un'altra attrazione di Soller hè a festa di u folkloru internazionale, eccu da quì da 1980 annu. Hè detta in u lugliu.

Giardinu botanicu

U Giardinu Botanicu di Soller hè situatu nantu à a periferia di a cità. Jardi Botanic de Soller hè chjucu - a so area hè di circa una ettari. In u giardinu sò i pianti di Mallorca è altri isuli di u Mari Mediterraneu. U giardinu s'aprì in 1992. Hè cundiviale divisi in 3 zoni: piante di e Isole Baleari, flora salvatica di altre isuli è etnobotane. In u giardinu sò parechje ghjunghjezzu di petra acqua, induve e diverse fiurischi acquiegu. In u giardinu hè u Museu di e Scienze Naturale Baleari. A visita à u giardinu cù u museu ti pigliarà da 2 ore.

U prezzu di u bigliettu 5 eurò.

Da Soller à Soller: "Orange Express"

Se vulete cuntinuà viaghju nantu à un trasportu retro - partendu da Soller à Port Soller (sò situati quasi 5 km apart).

Da a cità di Soller à u portu pudete alcuni u retrau 5 E. U viaghju vi darà circa una meza ora. U viaghju hè pocu stampatu - passa cù casi privati ​​è menu spedizione di tangerina è di prugne d'aranciu.

U tramu hè chjamatu "Orange Express" - è, grazia à u culore di u tramu stessu, è sopratuttu - per via chì era stu trasportu chì i traduttori mandonu à u portu.

U prezzu di u viaghju hè di 5 eurone, è u bigliettu hè cumpratu direttamentu da u conductore. Ci hè "aranciu espressu" ogni mitità ora.

Port Sóller hè un portu cummerciale, di pesca è navali. A so prufundità hè di 4-5 metri. Havi 226 bichori. A badia in u quali u portu hè stallatu hè casi quatrata. Da u portu pò andà per un passaghju è visitate i calde, chì ponu accede solu da u mare. E pudete passà per vapore à Palma di Mallorca.

Questu hè un locu anticu "pirate". A più nantu à questu avete imparà visità u Museu Marittimu.

Port Solier prefete u publicu anticu - sopratuttu grazia à a presenza di rotte di caminari è per a tranquillità assoluta chì vanu: ùn ci hè micca un shopping è senza vita nulla. Ma quì pudete immerse in una relaxazione assoluta è cumu per rilassate. È se vulete spettacolo - da quì hè facilitu per arrivare à Palma o altre centru più "attivu".