Wormwood - proprietà utili

Accidentore amurusu hè cumpratu in a lista di i pianti medicinali, chì sò stati utilizati da i tempi antichi in a medicina famigliali. Inoltre, sta pianta hè inclusa in a farmacopea (una recopilazione di normi chì standardizanu a qualità di i medicini) in più di 200 paesi è si usa assai in medicina ufficiale è in homeopatia. À e proprietà di e qualcunu, u so usu in medicina è contraindicazione, parlemu in stu articulu.

Composizione è prugetti medioli di Artemisia

Pruvalenza ùnicu di l'addevu:

Certu, i pruprietariu mediatevuli di a ghjustu sò da a so cumpusizioni unica, chì include: vitamini A è C, carotene, acidus organici - malic è succinic, tannini, flavonoides, saponins, phytoncides, salti di potassiu, oli essenziale, etc.

Utilizazione medica di sole

Per esempiu medici, i preparalli di zucchero (infuzioni, decucchiori, zuccheri d'alcoolenza, extractu di liquid, oliu, pompi) sò usati, chì sò fatta di freschi o secchi. In certi casi, appliice direttamente caghjà freschi o secchi in una forma machinada. A pianta hè coltu è cugliera di u lugliu à aostu, cullucatu in a forma di secunda per più di dui anni.

I più sò cumuni sò infuzzioni è decucchiuni di l'adurmati, chì guardemu a propriali di a pianta in una grande parte. Per fà una infusione tinta di una colazione di aromate freschi o a mità cunzata di secca pour un vetru d'acqua furiosa è insistà a meza ora. Per preparà una decocção, l'assicuranza hè spartu cù l'acqua in a listessa proporzione, ma ùn hè micca più fogghiu, ma friddi; dopu avè l'ebbulenza, u caldu languicheghja nantu à u focu bellu durante 15-20 minuti.

Malatii chì pò trattà cù l'addevu:

Inoltre, l'addevu hè stimatu per stimulà l'appetite, eliminate u malu respirazione, anémie , insomnia, migliurà u metabolismu è trattatu l'alcoholismu.

I prugetti curatori di a zucchero sò effettuali per risolviri prublemi cù u capeddu, à dì questa, sta pianta aiuta à trattà cù l'incrementu grassu cuntenutu di u capeddu. Per fà questu quì, dopu a lavà, i capelli ci anu purtatu cù l'infuzione di l'abissu.

Eppuru è contraindicazione à l'usu d'Artemisia

Cum'è tutti i pianti medicinali, l'assimgharia, ancu di u bè, pò causà danni à u corpu. Ma questu hè pussibule solu se tù avete a negligenza di cuntrappi à u so usu, è sopraghje dinò a dosa raccolta. Un ingestionu internu prolongatu di u Cuncorsu è una sobredosi pò causà avvelenamentu è vòmitu, è in i casi cchiui severi - porta à l'effetti tossichi generali di una natura cintrali, accumpagnatu da disordini mentali, convulsioni è convulse. Questu hè duvuta à a prisenza in l'adduzzu di una sogliu tujone.

Ricurdà chì, in più di u cumplimentu strettu di u dosage di prescription in preparazione di preparati da Artemisia, sta pianta hè pruibita di cunsuma più di duie simane in una fila (avete da piglià un spaziu in u cursu di trattamentu).

A preparazione d'aderbju ùn sò micca cunsigliatu per i zitelli, durante a gravidanza è a tralimera, cù ultrasentà peptika di stomacu è duodenu, żieda fl- istonku gastriċi, enterocolite, anemija, iemdali frekwenti.