Succu di Noni - appricazzioni

Malgrapati sèmprici critici di suppleti dietarii, i prudutti sò numeri in più di dumandà. U zuccucu Noni hà ancu diventatu una eccezzioni - l'usu di issu pruduttu s'hè addivatu assai in e donne di parechji età da a so realevene è à i propietari di rinfurzà a salute.

Indicazioni per l'usu di u ziddu di u noni

L'addittivu biologicu attuali cuntene più di 150 sustanzzioni in una cuncertazione chì satisfà completamente i bisogni di l'organizatori in vitamini, microprocessi è macelizzioni, aminòcidi. Per quessa, a lista di e malatie è patologiasi in quale hè cunsigliu per piglià u ziddu di u noni hè cusì grande:

A struzzioni per l'usu di u ziddu di Noni suggeriu u so usu, ancu in a terapia di ei malatie incurable com'è SIDS, VIH è tumuri maligni. Ci sò studii cunfermendu chì i propietati d'immunomodulatorii di u pruduttu pò fà cessà a ripruppela di i cilivi virali è cancer.

Cumu fà u zitellu Noni?

L'utilizazione interna di a droga hè pussibule per i scopu terapèuticu è preventiva.

In u primu casu, hè cunsigliu per bevi 30 ml di zuccheri di u ghjornu è à a mezzura dopu l'ora dopu à pranzu o 2-3 oltre dopu un manghjatu. Hè impurtante chì a droga intrì in un stomacu vacanti.

U cursu hè micca menu di 3, ma micca più di 6 mesi. A pratica Ripetizione pò esse fatta da 90 ghjorni sicondu u schema profilatticu. In questu casu, u metudu di applicazione di u zitellu noni assume a metta di a dosa cum'è per a raghji medica, ma a durazione di l'amministrazione hè di menu, finu à 3 mesi, 2 volte à l'annu (preferibile in primu ghjornu è primavera).

Hè nutate chì pudete utilizà l'additivu internamente. Per u trattamentu di malati dermatulogichi infuviculatichi, hè bisognu à mancià a gasa cutucatu cù u ghjacciu è appliice a bandage, allughjemu durante 8 ore. Allora pudete fà un paese di 2 ora è repite a prucedura. U trattamentu dura 2 ghjorni.

Apertura di u zuccu di noni in l'oncologia

In regula, u pruduttu presentatu hè utilatu scopu terapicu di tumuri maligni. Ci sò studii chì indicanu chì serà più utili a piglià un inguernu più frequenti: 1 spoonada trè volte di ghjornu. I risultati confirmanu chì 45-50 ml di zucchero hè a dosa ottima, perchè cun questa appiecu l'u paci hè principiatu à sentu megliu prublema in a 3e simana di trattamentu. Dopu un cursu tutale, u tumore è u metastasi criannu.

Contraindicazioni à l'usu di u zùccaru noni

In più di l'immunità indipindenza à i frutti noni, ùn sò micca e malatie chì pò interferiscenu cù u supplementu. L'ùnicu a pena daveru hè l'usu simultanu di l'altri medicazioni, l'azzioni di quale hè u cuntrariu di l'effetti di u succu.