Da quellu mese si puderete alimentà u vostru zitellu è qualcosa?

Dopu à u nascita di un criaturu nascitoghju, sò oghje solu lignu di a mamma o una formula di lattice specie adatta. Finu à una certa età, i pruduttori portanu in tutte e vitamina è micronutrienti necessariu per migliori.

Inoltre, dopu un pocu tempu, u lettu di a mamma o una mezora ùn sò micca bè, è a dieta di u zitellu annunziate hà da presentà cumplementari. A quistione di quandu è cumu si cumincia à alimentà un zitellu hè cuntruversu. Sicondu i raccordji di l'Organizazione di a Salutazione Mundiale, per dà u ghjornu à i prudutti novi à a misura o u latte, ùn deve esse micca davanti à u performance di 6 mesi.

Intantu, parechji medici cugnanu chì per i zitelli chì sò privati ​​di latti da a so mamma, hè necessariu di cumincià à fà un pocu prima. Inoltre, ogni matri solu per quessa. In questu articulu avemu dettu qualcume è quandu, per cumincià à manghjà u zitellu per ùn preghjudiziu a so salute.

Quandu è cumu per alimentà un ziteddu?

Ancu se u vostru figliolu o figliola hè solu nantu à l'alimentazione naturale, è hà digià 6 mesi di vechja, prima di aghjunghje l'alimentariu cumplementariu chì avete bisognu di u duttore. Un mèdicu chjamatu hà evaluatu bisogistenu a salute generale di u zitellu è u livellu di u so sviluppu è vi diciarete da quellu mese si pò furnisce i vostri picciotti è ciò chì.

In regula, i zitelli di 6 misi comenzan à prestu cunsigliu mandarino, cuminciannu cù u scherzu. Hè bisogna à fà gradualmente, avvisti qualchì reazione di u zitellu in un diary especial. In inizialu, deve selezziunate i cereali di i latti, perchè u sistema imperestiu digestivu di u zitellu ùn ponu trattatu l'assimilazioni di u latti di vacuna di a proteina.

Dopu un pocu dopu, dopu à 2-3 simane, intruduce u to figliolu cù purè di frutti è vegetale. Ùn puderà micca solu di essiri cottu nantu à i so propiu, ma ancu compru in i tarritorii di ei umani, ùn ci hè micca un parente di mèttori nantu à questa materia. In ogni casu, pudete puru cocilu sulu di frutti è ligumi freschi, cuciuti è sbucciati.

À quasi 8 mesi, pudete inserisce carne. Per principià hè necessariu di varietà dietetica, cum'è u cunellu è u pavone. U primu ghjornu, u zitellu ùn pò solu offre a mità una cullizzioni di purée di carne, è poi aduà lentamente a so parte di ghjornu à 50 grammi.

In 9-10 mesi, u foglie pò degustate l'oletta d'ova è u pezzu di pisci. Bè cun cura di sti prudutti - ponu causà una reazione allergiunale assai forti.

Da quellu mese avete cumincianu à manghjà un ziteddu artificiale?

L'età di l'alimenta cumplementaria per i zitelli artifiċjali in situ situ diversu pò varià di 3,5 à 5,5 mesi. Normalmente a prima introduca purè vegetale. In u iniziu, a mità cullizzioni di u pruduttu hè datu à u zitellu per u colazione, è in u ghjornu vede cumu hà riagitu. Sì tuttu hè struitu, u vintanti di ghjornu sò offritti per lunch, aumentendu a quantità 2 o 3 volte.

Allora, a pocu tempu, a parte di ghjornu hè cresciutu à a quantità cunsigliata da u duttore. Immediatamente, finu à chì u foglie cumpletamente adattatu à u novu pruduttu, pudete pruvate d'accede à quì. U solita in 4 a 7 ghjorni.

À u primu, dà u zitellu solu purette d'una sola cumpunenti. Allora pudete rialtà immediatamente si trova una reazione allergique, è ùn dude micca chì u pruduttu in ogni casu hè un allergiu. Hè megliu introduverà purè vegetale in a secunna sequenza - zucchini, brùgliu, bruni, zucca, zucca.