Monument à a Little Mermaid


Danimarca hè questu quasi u più in Europa. Hè veru tesoru di a cultura è a storia di u mondu. Unu di carte di cummerciale per più di 100 anni hè u munumentu à a Little Mermaid in Copenhague . Cu fiducia dinò ùn pò esse cunsideratu simbulu di Copenaghen è un veru puntuale di a Dinamarca .

Un pocu di storia

Da ellu stessu, u munumentu depostanu l'heroina di u conte di fiancu scontru da G. Kh. Andersen, chì a logica hè familiar à quasi tutti. A statua di a Sirenita hè stata stabilita in Copenaghenu in u 1913. Cume hè caratteristiche, Carlsen Jacobsen, u fundatore di Carlsberg, vulia immortalizà unu di i caratteri più dramaticchi di Andersen. Inspirata da un ballu basatu in un conte di fata, urdinò un scultore danese Edward Erickson per creà una statua di a sirenita. U mudellu per u corpu nuvellu era a donna di u creatore, è a faccia era sculpita da a ballerina, chì hà fattu a parti principale di a produzzione. In tempu daveru hè statu dicisu di prisentà un munumentu à a cità. In altizza, l'scultura di a Little Mermaid in Copenaghen reachi circa 1.25 m, è u so pezzu sò 175 kg.

A destinazione di a Little Mermaid di Copenaghen

Invece l'attrazzioni massima è l'admirazione di i turisti, l'scultura hè statu vittitatu ripetitu da u vandali. Trè volte l'estatua era capimita, u so bràcenu era chjappu, dumped da u pedestal, spaccatu cù pittura. U munumentu diventò ancu parechje volte u centru di l'accionu di proteste, era vestitu in u celu è u vechju. Dopu qualchì tempu un putre di u guvernu hè stata postu à u pedestal è l'alloghju supplementu hè aghjuntu. A pussibilità di trasfurmà u munumentu più longeva da a costa era ancu discutitu, per evità più da danni da e mani di i vandali. In u 2010, a scultura primu u so pedistallu. La Sirenita di Copenaghenu cum'è simbulu di dinamica per a meza annu rapprisenta u paese in una mostra in Shanghái.

U situ residenti dici chì l'scultura porta bona furtuna. Una di e leggende dice - se ti tocca l'estatua, puderete meet u vostru amore. Cusì alcuni s'ellu hè chjamatu munumentu di l'amore eternu. Inoltre, ogni Dane porta a crede chì, mentri a bellezza di u mare ci si mette in u so postu, a pace è a pace riavanu in u regnu danese. E dicenu di a Sirenita: "Quandu avete vistu - fate più bè à ella!".

Hè da esse cunsideratu chì un ventu forte ùn lasciarà micca vicinu à u pedestal è si mantene a seccu. Dunque, se vulete escevule è vividi, vi hè megliu di visità u puntu di a capitale nantu à un ghjornu fine è fine. U Monument à a Sirenita in Danimarca com'è un simbulu di Copenhague per parechje Danesi hè una fonte d'inspirazione, com'è nant'à u gran numaru d'artisti lucali nantu à a marina. Milani di turisti di tutte e mondu venenu à Copenhague annu per vede u munumentu di a tristia Mermaid assediata nantu à una petra. È toccu, fate u vostru desideratu più sicretu.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u trasportu pùbtu in i treni suburbanos è metro. Vaju à l'agenzie di Østerport, da quì aghjunghjite à a marina di Langelinie è seguite i segni. S'ellu hè pocu difficiuli di navigà, e Danesi hà piace aiutu è apuntanu a direzzione bona. Nò parte pocu pressu di a marina sunnu assai hotel è ristorante chì offre i platti diliziosi di cucina naziunale naziunale.