Chjesa di Holmen


A Chiesa di Holmen hè in u centru di Copenhague in Danimarca . Originamenti era un edifiziu chì ci era una stampa di stampà per l'anchri. Ma in u 1563 u Re Christian IV l'hà trasfurmatu in una chjesa navale. Inoltre, l'església di Holman hè cunnisciuta com'è u locu di a festa di a Crown Princess Margrethe II, a reina di u Danimarca, è u Prince Henrik in u 1967. Avà in u territoriu di a Chiesa di Holmen, ci hè un cimiteru cù eterni di e eroe navali di Danimarca.

Infurmazioni ghjugna

A Chiesa di Holman hà evitata maiò incendi in Copenaghen , perchè a fachada è a maiò parte di l'internu anu survigliatu à u nostru tempu da u 1600. In u 1705 una cappella cù una cripta apparischi nantu à u territoriu di a chjesa. Avà 34 l'ero navali danesi sò inturniati quì, inclusi Niels Juiel, Nils Benzon è Peter Jansen Wessel.

A Chiesa di Holmen hè aperta ogni ghjornu. U luni, u mercuri, u venneri è u sàbbatu, a ghjesgia pò esse visitata da 10-00 à 16-00, u marti è ghjovi da 10-00 à 15-30, domenichi è i festivi da 12-00 à 16-00. U restu di u tempu, a chjesa hè chjusa due per certi ceremonii religiosi.

Ciò chì vede?

  1. L 'altare. In u 1619, un altare hè stata fatta in u stilu di u tarritoriu tardu. Hè stata fatta da u maestru ebberu di l'ex-cabinetmestre Angelbert Milsted. In u 1661, dopu à l'espansione di a chjesa, l'altare hè statu trasfirutu in queste stanza, ma ora si trova induve hè stata instalatu.
  2. A sedia. Dopu à u 1662 finu à ora, u pulpitu hè situatu in a cantonada sudu di u hall. L'estatura di caratteriziu trasfurmate di culore naturale di più di trè metri d'altitudine hè u decoru principali di u hall.
  3. Fonti. In totalità sò stati ritratti in l'urdina di Holman. U primu hè statu creatu in u 1646 da u marmu, l'infurmazioni sò decorati cù u doru, altitudine - 117 cm. Preste attenzioni à a basa di a fontana in a forma di quattru peri umani. Stu dettu unicu hà surviviu à u nostru tempu. A seconda fontana di marmura bianca ghjè in a galleria in a parti sud di a chiesa, chì hè chjamata a capanna di l'Epifania. In u muru aghjau a pintura di Anton Dorf "Cristu è i Little Children" di 1877. U terzu fonti hè statu creatu da marmureri negra è di arenarie in 1921 per una grande cappella.
  4. Orgue. In a chjesa eranu circa 6 òrgani, chì si rimpiazzonu l'altru durante un seculu. In u mumentu, da u 2000, l'Holmen Church hà stabilitu un corpu di sittimentu da i Klop Organs and Clumsicles.
  5. U bastimentu. In u core di a intersezzione di e quatè capite, u mudellu di a nave di Niels Juel è "Christy Queens" hè sospette. U mudellu hè stata fatta in u 1904 à u bastimentu navali Otto Dorg à una scala di 1:35.

Cumu ghjunghje?

L'Holmen Church ponu esse acquistatu in buses 1A, 26, M1, M2 o cù metro à a casetta Kongens Nyutor . Inoltre, se preferete un viaghju di mare, pudete natà à u templeu cù i battelli 991 è 992. U muellu vicinu à a biblioteca principali.