Cliffs di Mons Clint


Unu di i lochi più belli è cumbusti in Danimarca sò i scoglii di u Clint di Myon, furmatu com'è u risultatu di parechji migghii d'anni di sguillà a costa rocca per l'onda di mare. Amaze cù a so monumentaliità è a purezza naturali. Viaghjà in Danimarca , assicuratevi di visità i scoglii di Myons Klint, situatu nantu à l'isula di Myeon, è impresi inolvocenti sò garantiti à voi.

Cumu si furmulinu i scoglii di u Mio Clint?

I scoglii di Myons Clint hà iniziatu à fà circa 75 milioni di anni fà. Un gran numaru di molusce mùsculu sottu à a furmazione formate una chjucchula nantu à u fondu oceanu. À u tempu, sta ciabbi hè cuminciatu à crescenu in grandezza. Circa un milionu anni fa, in l'Edile di Ghjudicatu, per via di u muvimentu di i glacieri gianti, a strata calcariu trasfirìu. E i scoglii di Monsclint aparicate. In l'ultimi cinque milenii, l'olughjanu è u clima si sò furmatu un massiccu chalffè, u puntu più altu di quale si metti à 128 metri sopra à u livellu di u mari Balticu.

Caratteristiche di i rochie Möns Klint

I scoglii bianchi di Myons Clint stincheghja nantu à a costa di l'isula di Myeon per parechji chilometri. Questi dipositu crisighi bianchi-neuli sò particularmente belli in contru à u fondu di u tramontu. I paisaghji attranu migghiari di turisti è i fotògrafi di tutta l'annu in ogni annu. À u pedi di i rocci, parechje strade hè stata traversata, longu e quali famiglii danesiani cù i zitelli spessu camianu. I figlioli sò particularmente interessanti di sti camini, cumu si spiranza di truvà quì u restu di criatures preistorichi. Una volta per un tempu à u pede di i scoglii di Mönns Clint, i restani di i mammi extintas eranu trovanu millenarii di anni fà.

À u cima di i scoglii di Mio San Giuliano hè una zona boscedda di Klinteskoven. U fugliale cultivate quì, in l'ombra di quale più di 20 spezie di una di e più belli fiori in u mondu - orquídei - sò oculati. Nant'à u boscu sò i camini chì sò accumpagnati da i segni chì indican a direzione. Dopu à sti chjudi, pudete truvà ghjunghje nantu à i scoglii di Möns Klint - Sommerspirit. Hè da quì chì vi pudete diventerà vista di e roche è l'uceanu, è i fotògrafi vènenu quì pè ottene u vostru sceltu.

Per Klinteskovenu pusau assai viaghji, cuncepimentu per andà à cavallu è à cavallu. Se avete u tempu, fate un passaghju per u boscu è, forsi, viaghjanu à i ruvelli di u castellu Timmsbjerg, chì era custruitu in u principiu di u XII seculu.

Cumu ghjunghje?

Per accede à l'isula di Myeong, pudete aduprà u ferry. Se vulete ammirazione di i scoglii di Mons Clint, hè megliu per riservà una stanza d'hotel: Mon Hostel & Vandrehjem, Praestekilde 4 o Liselund Ny Slot Hotel. Da quì vi pudete andà à a costa in un caru pagatu o à pede.