SUPERKILLEN


À bordu di a cità, nantu à una zona di più di 30 mila metre quadru. A creazione unica di a mudernità si trova - u parcaghju Superkilen in Copenaghen . Hè un mischju salvaticu di l'architettura, u disignu di i paisaghji è i pezzi in ghjocu per u mobili d'altri.

Informazioni generale nantu à u park

Ci hè un parcu in una di e quelle setturi cunfini di Copenhague - Nørrebro, à dui kilomitri da u centru di a capitale. È hè u multiculturalismu di a pupulazioni campà quì chì hà ghjucatu un rollu decisivu in a custruzzione di u supergiliu. In Nørrebro vive circa 70 mila persone, rappresentanti di e diverse naziunalità è di e religione. Stu fattore era a causa di i cunflitti cuntenuti, a causa di quale a regione era una fonte ineschebile di incidenti negativi.

In u 2007, dopu una disturbazione massima di pruporzioni impressiunanti, l'amministrazione di Copenaghenu incù a Realdania Foundation annuncia un cuncorsu per u megliu pianu per a custruzione di e strade pogromed. Circa 8 miliuni èranu cullati è pusatu in u prugettu "Superkilen". A cumpagnia principali di i premiati di u cuncorsu era di trasfurmà a diversità culturale di u distrittu in u so vantagevule principale. U tandemu di trè gruppi creativi - Bjarke Ingels Group, Superflex è Topotek1 - dopu à anni di travaglioso in u 2012 prisentanu u mondu cun una creazione unica di l'architettura urbana in Danimarca - u Parcu Superkilen.

Elementi esterni di u Parcu Superkilen

Ogni Superkilen ùn hè micca solu una zona di parcu. In un modu, hè cum'è una esposizione originale di e naziunalità è di e funzioni culturale di u mondu sanu. Parechji elementi di decoru di a via era impurtata o copiada di prughjetti stranieri. Cù certu parlante, u Superkilen hè una ghjigantesca cullizzioni di l'uggetti in l'aria aperta chì simbulizanu o portanu e funziunalità di i paesi nativu di i residenti lucali. À a listessa ora vicinu à ogni crescita hè un signu cù l'indirizzo di qualessu cosa di quessa è di quale hè vinutu da. Pudete truvà quì, è un swing from Iraq, è signa di neone cù l'annuncia di u hotel Russu, è anche urni da l'Inghilterra.

U spaziu di u parcu diventeranu tradiziunali in trè zoni: rossu, negru è verde. À u stessu tempu, ogni ghjornu porta a so propria cundizione conceptuale. In a zona rossa, hè più comune per andà in sportu, annunziale nantu à e fieri sò stati manteni è altre avvenimenti culturale sò urganizate pericientemente.

A zona nera di u Super-Kilins hè chjamata "sala di vita" da i citatini. Hè criatu tutti i cundizioni per i visitori à u parcu à retirenu in silenziu e ghjucate uni pochi di partiti in ghjillu o rinfrescone. Immediatamente unu pò vede temàtiche interessanti cum'è a fontana maroca e palme di palma chinesi.

A zona verda hè a più ricca in parcorsi è di divertimentu. Inoltre, nisunu pruibisce a ghjallinanza di picnics, cammendu un cane o solu ghjughjenu nantu à u grass verde.

À traversu a zona di u parcu, parechje strade di bicicletta sò stati dispostu. Inoltre, sti pezzi sò assuciati cù a veicilità di a cità circundante in tuttu, per integrate u parcu in una reta di spaziu publicu è trasportu.

Cumu visita?

Per arrivà à u parcu, vi puderete drive à a strada Nørrebrohallen, 2200 Kultur. Rutes bus: 5A, 81N, 96N. Ci sò parechze posti interessanti in a cità, chì sò i più populari di i turisti sò l'abitudinevuli campi di Christiania , u Parcu D'amusement di Tivoli , l' Experimentarium è parechje altri. altru