Valkyrie in a mitulugia Slavica - chì sò Valkyries è cumu si vede?

Per parechji anni l'imaghjini di i Valkyries hà cambiatu, i scientisti anu dumènu quale elle sò veramente. I bellezza divina cù una ànima gentile o guerriri cruel de l'Oscure? Sicondu parechji fonti, u diu di Odin avia doce o tretce, è ogni Valkyrie avia u so propiu nome è propiu. I slaves vveria ancu queste vergini, è amuletini cù u so segnu è in u 21u seculu sò compru per a prutezzione di suldati è un tipu.

Valkyries - quale hè questu?

Miti mantendu una figura chjara di sti picciotti, anche si cambiani a so descriptiva cambiatu à u tempu. Quale sò e Valkyries è cumu si vede? Eccu i guerrei chì ghjèranu in cavalli alatu è recullaru l'ànghjuli di i guerrieri eranu per esse mandati à u palazzu celu. Li megghiu guirreri di tutti i tempi fendu quì, è e belle donne d' Odin facia sirvule à a table. A voti avianu u dirittu di determinà u cursu di a battaglia è à dà a vittoria à i mortali. Li Valkyries appareru quandu i diu impregnati a terra, sò parechji versioni nantu à a so urighjina:

  1. I figlioli di u diu Odin.
  2. Servitori di u Diu supremu, uccisu in a figlia di a figlia di a furtuna.
  3. E eredi di a famiglia Elf.

In u mitu allemand è anglo-saxone di i guerrei famosi scritte in diversi modi:

U putere di i Valkyrie

Valkyrie eranu criaturi speciali, nisuna razza puteva cunparabbili cun elli in l'arti di a guerra, i miti dicenu chì ùn eranu micca inferiti ancu à i male lati. E pi firmà tali picciotta ùn puderebbenu esse morte, perchè ùn sò micca sensibili in u dulore. Sicondu l'altri versi, i guerrieri sò sempri immortali è eternamente ghjovani. Sè incontru à i dati di diverse miti, u guerreur-valquiria avia un putere tremu, chì era datu:

Ci hè una versione chì u putere era attribuitu à sti donegni cun armatura inghjustu è i so nomi, legends conservate tali 13. U mitu eslavu chjamatu forza di u guerreur, l'onore è a saviezza , hè struitu chì sti qualità sò attribuiti à u guerrieru da u guvernu Slavicu "Valkyrie". Usate l'oghje chì l'experti recomendaranu i persone chì anu cercatu a saviezza è si sò orgogliu in ogni situazione.

Valkyrie Mark

In i tempi antichi, i Slaves, in particulare, vveria u signu di i Valkyrie - a personificazione di a saviezza è a ghjustizia. U ripprisenta 4 runes repetitivi Ga - Muvimentu, e runes P - un signu di morte. Hè stata misuta da quasi tutti i suldati di Rus di Kiev, hè statu sculpitu da u legnu o falsificatu da u ferru, in parechji ghjeschi tatuati in u corpu. Moltu chjamò a Valkyrie nantu à a spada, com'è signu di coraje, era cunvinta ch'elli armate furnisce a ghjustizia in battaglia.

I preti servi un segnu cun u signu di un guirreru per guardà i scrolls di l'antica sapiri di i slaves, u signu hè veneratu cum'è u più forte. Sicondu i tradizioni antichi, e donne-Valkyrie patronziu tali 4 qualità:

  1. Ghjustizia.
  2. Honor.
  3. Saviezza.
  4. Nobili.

Valkyrie - mitologia

Valkyrie - una donzella di guirreri, cù a presentazione di i miti scandinavi, sò abituati in armatura, caspi accussati, cù scuddi è latti. I saggi ch'elli anu detrittu chì da u sole di i so armi partianu una lumera nordu, chì alluminava a strada in u palazzu di i dii. U deve di i biddizzi hè di vedà l'ànime di i caduti in Valgalla, ma questu l'unurariu puderebbenu sia accadutu à quelli chì morse in battaglia, se u guerreur murìu di feriti in u so lettu, senza guerrieri li seguitanu.

In i primi tempi, i Valkyrie sò stati scritte à l'angeli cruci di morte chì mancianu i soffrimentu di i guerrieri di i morti, inghjustificatu di battalji sangue. Ma centu anni dopu, sta stampa acquistate parechje caritatevuli. A vèrgine hè glurificata cum'è bellezza valente è brava chì danu unore è rispettu nantu à u megliu di u megliu chì ùn hà micca salvatu a vita per l'aiutu di a gloria militare.

Valkyrie in a mitulugia Slavica

L'Imperi Valchiria anu ingannatu assai rispettu. Stu nome significa "chiddu chì ripiglià i morti", perchè l'hà deskrittata com'è una dea chì accumpagnò l'eredi caduti in i ghjorni d'Iria. Hè stata scritta cù cigni o alti di palluni, era creatu chì l'ultimu u ghjornu chì u guirreru di u sciccaru era u cantu di cinghiali di i Valkyries, chì infurmanu à i dii di l'aspettu di una nova anima brillanti per u regnu di i morti. U guardianu "Valkyrie" hè citenu ancu in l'annali di Rusu, solu i più boni guerrei avianu u dirittu di portàlli, è chì - cun permessa di i sacrificadori.

Valkyrie - mitologia scandinava

Valicurie da i vittighini sò deskritti cum'è guerrieri inghjustimenti chì riunitevi a vulintà di u Diu Odin, cuncessa cù a vittoria marcatu da Diu. Ma dopu un pocu tempu, e cose accuminciaru a fallu in l'amori di i mortali, è dà a vittoria a vuluntà. Dopu avè ricevutu l'auturità di a supremita divinità, Odin privò i Valkyrie di questu right, cuncintratu solu nantu à a realizazione di a so vulintà. Sugnu ancu di Valgalla, e li fimmineddi ùn puderanu sguassà dopu à l'anima di u guirreru finu à chì u cavallu d'Odin havi pigliatu. Privati ​​di i so privileghji, i guerrezi avìanu acquistati alti è si vultonu in u mità avè, chì u cantante sò rinfurzati da l'agunia di i suldati.

Books di Valkyries

Una di e saggi più antichi è l'"Edda Edda", in quali a Valkyrie sò deskritti cum'è e donne di l'eroi, l'eroie estimati d'Helga è Velund. A saga di Rech Sigrdriva ci conta di l'amori di u guirreru Sigdrivu, chì disubbidisci à Odin, fù tornata da u so sonniu eternu da Sigurd. À tempi diffirenti, i scrittori riturnaru à questu tema, è in u libru di u XXI seculi nantu à valkyrie è vampire occupanu a prime line di u puntu di pupulazione. Ancu in literatura infantil, Dmitry Emets hà cunsacratu assai pagine à i Valkyries in a serie di Mefodya Buslaev.

I travaglii più cchiu famusi nantu à i guerrei famosi sò:

  1. "My Ragnarok" di Max Fry.
  2. "Valkyrie" di Maria Semenova.
  3. "U guardiastru di spade" Nick Perumov.
  4. "Induve u ghjuriddu di grisgiu" Robert Howard si passò.
  5. "Valkyries" di Paolo Coelho.