Old Gods Russian

A religiù Slavica hè carattarizata da u politeismu è unu di i numerosi divinsi ci hè una certa hierarchy. I Persone puseru totettichi distinti, custruìanu temples, è anch'elli cum'è celebrazioni è sacrificate. In generale, ogni divinità pagana pò esse divisa in dui categurie: sulari è funziunali. Ci sò altre patroni secondari di diversi direzzione.

Antichi dii e godesi di Russia

U gruppu di dii soliti includenu i seguenti patruni:

  1. Cavallo - u diu di u sole di l'inguernu. Hè représentatu cum'è un omu di età medievale. Un carattirìgiu distintivu era a so carica russa chì hè apparevuta da a fretura. Hà per ritruvà a Horsa sempre triste, chì simbolizza l'impossibilità di calà a terra à l'invernu. Ghjunghjite u Diu cù animali. Duranti a celebrazione in onore di stu diu, i Slaves nanzu in u puddicu di ghjocu, cantau hymns è balli dirigiti.
  2. Yarilo hè un anticu diu di u sole di primavera. Hè représentatu cum'è un giovane chì avia ùacchi blu è capelli d'oru. Muvìu a Jarilo a cavallu o caminava senza pezza. Sicondu i mitu, induve era avanti, i fiori aparicenu. U cunsideranu ancu u diu di i giovani è u piacè carnale.
  3. Dazhbog era u patronu di u sole è a chjagua. U so tempu era cunzidiratu l'estiu, perchè e chiuvuti, tempestatura è altri fenomeni climatichi slaves associati cun u diu. L'anticu diu russu era cavallerà in u carru in u celu. Dà i calore è a luci di a ghjente. I simbuli di stu diu sò u focu è l'arme. Hè per quessa ellu era spessu retratatu cum'è guirreru in armatura è cù un arma, per esempiu, un scudo, una spea o una spada. U rapprisentatu cum'è un omu di età medievale cù l'occhi sali brillanti è longu pilu d'oru.
  4. Svarog - u patronu di u sole di u ventu. Cridianu chì era u genitariu di altre dii. Svarog era vicinu à e persone, perch'ellu hà amparatu quelli di puderà aduprà u focu, manicu metalu, è ancu fà u casgiu. Assicurò assai in u panteistu di l'antichi Ròssi russi, perch'ellu hà datu i pruva per cultivà a terra.

Dui funziunali di i slaves:

  1. Perun hè u patronu di i lampi è i guerrieri. Hè représentatu cum'è un altu omu cù i capelli bionda e l'occhi blu. U diu di a mitulugia russa antica hà manighjatu cù una arma, è era ancu un maestru di ferru. Perun era illustratu cun un mantellu russu, chì hè statu eventu un simbulu di prìncipi. U ghjornu di u diu era cunsideratu u 20 di ghjugnu.
  2. Semargle hè u diu di a morte, chì era ancu rapprisentatu u focu celestru. I so cumercii includenu a prutezzione di u sole da u negativu, chì hè nantu à a terra. I slaves spessu representate l'anticu diu paganu Russu cù un cani alatu. E persone cridianu chì era Semargle chì era u prutore principalu di tutti l'umanità è di altri dii di l'spiritu maligni. In modu, ci sò ancu disputi over the name and abilities of this deity.
  3. Veles era u patronu di a saviezza di a magia, è ancu cunsideratu u diu di u lampu. I battelli totulici di u diu sò un osteru, un lupu è una vacca sacra. Veles si prisintò in parechje imaghjini, cusì era spissu chjamatu "u diu di l'olandesi". Ci era questu di u magicu arpa, a musica di quali fascinava tutta a vita allora. L'Antichi Slaves sincerne chì Vesel cuntrola l'alme in umani.
  4. Stribog hè u diu, u patronu di u ventu . Cridianu chì era quellu chì patronizò l'acelli è l'spiriti terrure di l'aria. Stribog avia a forza per cuntrullà u tempu. L'Avventura Stratim hè a indetta fìsica di sta diana. Hè représentatu cum'è un vechju cun capelli grisici. Sempre avia un arcu di oru in a so manu. Vissi sola è ùn hà micca cumunicatu cù altre dii, ma à u listessu tempu Stribog hà sempre participatu in battalji contru i nemici. I ìduli di u diu eranu principalamenti vicinu à i corpi di acqua.