Acropolis in Atena

Grèzia hè un paese di legends with a great past. U legatu di u passatu millenniu è oghje imprese ancu i viaghjatori più experienced. Ciò chì valìa sulu l'Acropolis majestuosu in Atene , attrae à millioni di turisti annu à a capitale. Hè impussìbuli di scrivite cù detallu cumu chì l'Acropolis di Athènes anu vistu, ancu nantu à migliori di pagine, hè un miraculu chì unu solu ci vole à vede una volta.

Patrimoniu World - Acropolis in Atene

"Acropolis" - questa parola in a lingua di i grechi antichi significava "cità suprema", u cuncettu fu utilitate in relazione à strutture fugliali stallati nantu à una muntagna. U locu induve l'acròpuli in Ateni si trova hè un rocca calcariu cù un pianu scardu, chì sù ascultanu à 156 metri. I studii analizanu chì i primi assentimenti n stu territoriu eranu furmati nantu à 3000 aC. Intornu 1000 anni aC. L'Acropolis era furtificata cù i muri di circa 5 metri in grossu, a so custruzzione hè attribuita à i criaturi mìtici.

L'Acropolis, cunnisciutu oghje, hà iniziatu à acquistà in i 7 ° è 6 seculu aC. Ma tutti l'edifizii custruiti da a fine di stu piriodu sò distrutte da i persiani chì aghjunghjenu a cità. In pocu tempu, i grechi anu prestu in maestri in Atena, è a cussidenza di l'Acropolis hà iniziatu novu. U travagliu era guidatu da u grande scultore atinianu Phidia, chì l'Acropolis hà acquistatu u so apparizione architettonica è divintò una sola cumunione artistica. Se vi vede u pianu di l'Acropolisu Ateneu, pudete vedere più di 20 oggetti architecturale unifichi, ognuna cù u so propiu propiu è a storia.

Partenone nantu à l'Acropolis

U tempiu principal chì curone l'Acropolis di l'Atene hè u Partenone. Dedicazione à a patrona di a cità A dea greca Athena hè a custruzzione cù i partiti 69,5 metri è 30,9 metri. A custruzione di stu munimentu di l'antica architittura nizziau in u 447 aC. è hà duratu 9 anni, è dopu àutri 8 anni si sò rializati i travaglii decorattivi. Cum'è tutti i tempi antichi di quellu periodu storicu, u tempiu di Athena nantu à l'Acropolis hè interessanti da l'esternu, è micca in elli, cum'è tutti i rituali sò stati cuntrullati in u circondu. U tèmpiu hè circundatu da 46 columche, 10 altri altuni. A basa di u tempiu hè un estereoòbbitu tri-estiu, 1,5 metri d'altu. Eppuru, era questu chì ci era quarchi cosa di vede à l'internu - un centru sacru per un longu tempu stete a statua di 11 metri d'Athena in l'Acropolis, creata da u Fididu di l'ivori à a basa è i platini di l'oru cum'è una tappa. Avianu bisognu di circa 900 anni, l'estatua hà sparitu.

Propylaea Acropolis in Atena

In literal translation, a parola "propylea" significa "vestibulu". A propilea di l'Acropolis di l'Atene hè un ingaghju majestu à u territoriu babbu, fattu in tuttu di marmu. Arritta dura una staircase, circundata da i porti. A parti cintrali mostra u visitatru sei pilastri doriu, cunfundendu l'stile cù u Partenone. Passendu in u passaghju, pudete vedere a porta di un grandore incredibile è l'altri quattru porte chjuchi. In i tempi antichi i Propylaeans eranu stati prutetti da un tettu, chì era culuratu di blu addu è decoratu cù l'astri.

U Erechtheion in l'Acropolis

Erechtheion - hè un altru tempu più impurtante per l'Atene, dedicatu à Athena è Poseidone, chì, secondu a legenda, eranu rivali in a lotta per u titulu di patronu di a cità. A parti orientali di u bastimentu hè u tempiu di Athena, in altra banda u Tese di Poseidone, situatu 12 passi più sottu. Nun mai turisti ùn ignuranu l'aghjunghje à u tèmpiu, l'anzianu Portico Daughters. A so funzione hè in sei sculture di e zitelli, chì cù i so capi u supportu di u teatru. Cinque di l'statues sò uriggini, è unu hè sustituitu da una copia, da quandu l'uriginale in u XIX sèculu hè stata cun l'Inghilterra, induve hè mantene oghje.

Altru attrazioni d'Ateni hè u Teatru custruttu di Dionisiu .