Alupka - attraversu

Alupka - località climatica di a costa sur di Crimea, si estende per 4,5 km longu u mari, solu 17 km di Yalta à u pedi di a petra pitica Ai-Petri. I cundizioni naturali è di u clima si devenu esse migliuratu, perchè ci sò assai stazioni sanatorii è sanatorii quì. Caratteristiche per assai citati sittintriunali, a custruzione disordina hè a furmatu l'attualità attuale di a cità cù e numerosi strade corsi chì guiden à i bagnanti morti è e case nantu à l'altri.

A prima menciónu di a citadina di Alubik faci annantu à l'annu 960, quandu a Crimea fu parte di i pussessi Khazar. Duranti u periodu di duminazione annantu à a penisula di i genuvese, fù numinatu nantu à i chartti di mari comu Ayupiko. A l'epica di l'annessioni di a Crimea à l'Imperu Russu, à a fine di u XVIII sèculu, era un picculu locu riccu, chì in u tempu criscciu è acquistò u statutu di una cità chì a pupulazione era ancu una volta più grande ca in Yalta.

U Palazzu Vorontsov

In a menzione di Alupka, a prima visione ch'ellu venenu da mente hè certamenti u palazzu di u Contu Vorontsov in Alupka , unu di i famosi palazzi di a Crimea . Sta magisteru architettonica fù custruitu in i 30-40 anni. Seculu XVIII comu a residenza di u guvernatore di a regione MS di Novorossiysk. Vorontsov sottu u prugettu di E. Blor.

L'unicità di u cumplessu di u palazzu hè chì ogni chjaru cunsultate una certa età di l'architettura inglesa. Cusì, per esempiu, u prototipu di un castellu feudali cù torreti di colazione è di ramparts cù denti rettangulari, cuntrastu brillezza cù u principale principale di u lume è di l'aria custruitu in l'isula Elizabethan. A causa di sta funziona, pare chì u palazzu fù custruitu più di duie documenti, ma almenu parechji cint'anni. Hè sughjettu chì tutti i travaglii di custruzzione è l'ultimu travagliu hè stata aduprata manualmente, cù primi strumenti.

Ogni stanza di u palazzu hè un travagliu di arti distinti, cum'è parte di i gruppi di giru pò accede à u gabinete cinese, u salottu Blu, a sala di cuttuni, u salottu funziunale - i salotti chì amaze cù bellezza, sofistupazioni è disinni pensulari. Inoltre, u palazzu presenta una cullizzioni di pittura nantu à i maestri di l'Europa occidentali di i seculi XV-XVIII.

Vorontsovsky Park in Alupka

U postu vicinu, chì hè sempre digià valenu a so strada in Alupka, hè u Parcu Alupka. Hè una parte di u palazzu è u parcu cumplessu, ma digna d'una storia sipurtata. U parcu hè stata chjappu cù u principiu di a custruzzione di u Palazzu Vorontsov sottu u dirigenti di l'horticultoriu grecu K. Kebach. A flora esotica hè rapprisintata da più di 200 spezie d'arburi è arbusti, assai di quelli sò a stima età chì u parcu.

In più di a vegetazione unica è di l'aria fresca intrugliosa, stu locu hè famosu per i so catene, numerosi funtani è un caosu chjusu. Default down along the picturesque park paths, you can get to a small bay where cypresses grow and the famous Aivazovsky rock is located.

Tempiu di Archangel Michael in Alupka

A custruzzione di u sacru principali di a cità hà principiatu in u 1898 sottu a direzzione di u duttore di a medicina Bobrov. U tempiu in l'architettura bizzantini era cunsacratata prima di 1908, anche si a prima fonti di finanziu era a donazione di parishioners. In u 1930, cum'è parechji altri in u putere di i suvietichi, hà suffertu un destinu tristu - l'edificu hè stata postu sottu un magazinu chì face à a desolation è devastation.

In u 1991, a chjesa traspenda à l'uffiziu di a Chiesa Ortodoxa Ucrania, chì era u principiu di u prucessu di restaurazione, chì durau finu à u 2005.

Alupka: Cattedrale di Alexander Nevsky

A Cattidrali di Alexander Nevsky hè un monumentu storicu di u centru di perigginazioni. Hè struitu in u 1913 à u Sanatorium III d'Alexandru per i maestri è i pupulari di i scuuli parroco. Dopu à 10 anni hè stata chjesa, a chiesa s'hè difendata da u tempu è hà patitu sparghje considerablementi durante u terrimotu di u 1927.

In u 1996, u tempiu è u sanatoriumu tornanu a so attività. In u territoriu di a casa di u persunale, i crìvuli chì viaghjanu à i posti sacri di a Crimea stedinu.

Alupka: Ai-Petri

U Monti Ai-Petri, unu di i principeseti attraversu di a Crimea, torrente nantu à u mari à 1234 metri. U so nomu venenu da u monasteru grecu di San Petru, chì era situatu in a muntagna in u Medievu. Finu à a fine di u XV sèculu, i settlements fù creatu quì, dopu chì i piani eranu vittuti è diventonu un patu di u bistiame. Oghje, Ai-Petri hè parti di a riserva di Crimea.

In u 1987, un carru di u telefuni hè stata custruita, chì guverna à una platea di muntagna. A so lunghezza tutale hè 3,5 km, è a distanza trà i torres di supportu hè cunsideratu cum'è u record in Europe.