A mezana Lala-Tulip

Unu di l' attraversu principalu di Ufa hè a moschea Lala-Tulip. Oghje questa mezquita hè u principalu centru musulmane culturali, didattichi è religiosi ùn sò micca solu in Ufa, ma ancu in Bashkortostan.

A mezana Lala-Tulip hè ancu una madrasa, quella hè una stituzzioni di i studienti musulmani. Insegnanu à a sante, a storia di l'Islam è a Sharia, studiu àrabbu è l'Koran.

Storia di a moschea Lala-Tulip

A cumuna di Lyalya-Tulip accuminciò a èssiri custruita in u 1989, secondu u prughjettu di l'architettu V. V. Davlyatshin. A custruzzioni hè stata finita in novi anni. I donne di i crudeli è i fondi attribuiti da u guvernu di Bashkortostan sò stati utilizati per custruisce a mezquette.

Prughjettu à u prughjettu l'architettu arresta à i tempi di a Union Soviètica. Prima, l'amministrazione di Ufa hà attribuitu un locu per a custruzzione in un bonu parcu, situatu à i banche di u fiumu Belaya. L'architettu cuncipitu l'idea di crià una moschea in a forma di u tulipanu. Allora u nome di a moschea "Lala-Tulip" si appare.

À i lati di l'entrata principale di a moschea-madrassah sò duie minariteti octogonii chì ognunu anu una altura di 53 metri. Cumu una torre, u muezzin chjama à i musulmani per pricà. I minareti di a mossa di Ufa parvenite un ciucciate di u tulipanu senza ubligatori, è l'edificiu principali di a mezcheca s'assumiglia una finezza aperta.

Tutti i visitanti chì venenu à Ufa, deve visitate stu beddu edificu. L'internu di a mezola Lyalya-Tulipane hè bè cù una bella decorazione: finestri vitrati, majolica, ornamenti di fiori, numerosi articuli forti, etc. Quen 300 omi pò esse accade à a sala di a preghiera, è 200 donne ponu truvà nantu à i balconi di a mezchezza. I mursu di u persunale principalu sò stati ammustrati cù una serpentina è marmurina, u pianu - cù ragliuni ceramiche, hè carpeted. À a mezquette ci hè un alloghju, un comedor, una sala di cunferenza, una stanza induve l'esèrcitu di u matrimoniu è i nomi di u mune sò tenuti.