Didim, Turchia

Rezamente, Didim in Turcu era un picculu paese di pisci, è avà hè un destinazione destinazione populari per a costa di l' Egeiu . Magnificenta natura, crystal clear sea atrae turisti da tutta u mondu.

Rest in Didim

Moderno Didim hè un locu ben equipatu, cù infrastrutture convenientali è centri di benessiri, piscine, entretenimenti. Per a zone zone hè carattarizatu da un clima moderu di u Mediterraniu. Invernu quì hè abbastanza caldu cù e chjaru occasione. U clima verduzzo di Didim in Turchia hè cale, ma micca stuffy, perchè l'umidità hè minimu. A staghjone di nuvola accumincia in maghju è dura à ottobre, cù e cime temperature osservata in Aostu.

I platti di Didim sò cunsiderate u più bellu di Turchia. A spiaghja di u campionu hè tenuta da a spiaggia di Altynkum cù a durata di più di 50 chilometri. A popularità cù i turistici à a piccula stata di pebble hè a "Bandiera Blu", chì celebra i posti più richieste ecunumichi è limpi à restu. A custiera cilestu è a prufundità di u mare facenu stu locu assai attrattiva per e famìglie cù i zitelli. In vicinanza di Didyma ci sò ancu parechji bassini bays, inclusi a Gulluk Bay. I posti sò assai attrattivi per i amatori di i sport di l'acqua è di a pesca.

Hotel in Didim in Turchia

In a cità, sò tutti e cundizioni per un passatu comfortableu. Hotel in Didim anu un bonu livellu di serviziu, ci sò parechji hotele di cinque stelle. Spéciément popular entre i turisti sò appartamenti di e diverse tipi.

Attriczioni di Didim

In più di i magnifichi prazzi Didim hè interessante per i so attrazioni culturali è stòrici, chì sò parechji.

Tempiu di Apollu

I ruini di u tèmpiu di Apollu in Didim sò i restos di una magnifica struttura occultica antica greva, distrutta cum'è u risultatu di u terramotu più forte. Avà, l'altare per u sacrificiu, un santuariu di marmaru, una funtana, sò dui columni da una colonnade enormi sò stati priservati. Artificially executed images sculptural of gods Hellenic and creatures míticas, speciaramente a bas-relief di a capu di Medusa Gorgona, chì hè l'emblema di Didymus, still look impressive.

A Ruta Sagrada

In prima, a strata sacra u tempiu di Apollu cù u tempiu dedicatu à a so sughjette ghjuventu Artemisa in Miletu. Situatu quandu anu longu i stretchi di i stati di a strada adornanu i musei più grande di u mondu. Quattru sculture d'un tamantu pocu pò esse vistutu durante una scursioni in Didim à u Museu Miletus.

Priene

Nò parte pocu di a cità hè l'antica ville di Prien, fundata in u seculu XI aC. Sicondu i stòrici, stu locu hè unu di i primi monumenti antichi, grazi à l'absentie di i reconstituzioni più avanzati. Priene era ancu finu à u XIII sèculu, ma per cambiassi in u locu, a subsidenza di l'edifici, dopu à tuttu, a cità era persa.

A cità di Miletu

L'antica cità di Miletosi hè stata fundata in u IV seculu aC. Per oggi oghje eranu ruini di a cità chì scelta di e custruzzioni magnifichi sò visibili. In una cundizione assai decentu, i restos di un anticu amfiteatru, chì anu allughjatu 25.000 especatori, eranu cunservati.

In vicinanza di Didyma ci hè u Lavu Bafa cu forzi di isula. In a cità pò visità a ruines di e antichi cità di Heraclius, Milas, Jassos, Laranda, Pejin-Calais, Euromos. In più di l'omosessamentu è i excursioni, Didim attrae à i clienti. I toli lucali sò famusi per bè qualità: tessili, souvenirs, decorazioni naziunali è muderni.