Mardjani a Mosque, Kazan

A mezana Marjani in Kazan hè un monumentu architettonicu è hè ufficialmente lista in u catalogu di valori mundiale. I visitori è residenti di Tatarstan in numeru numeru passanu regularmente in stu cumplessu, vulendu cuntemplate sta "carta di affari" di a cità è a repubblica cù i so ochji.

Al-Mardjani hè un tipu di simbulu di a tolleranza in Russia, dopu à tutta l'Imperatrici Catherine II in un certu tempu permette a custruzzione di a mezquette, è ella parechji seculi era a più grande è più impurtante in Kazan. Oghje a mezquette hà ancu ghjucatu un rollu impurtante in a vita spirituale, essendu u centru di l'espirituali tartara-musulmana in a ripubblica.

U bastimentu hè stata custruita in u XVIII secolo da e tradizione di l'architettura barocca medievale cun u minarettu in u tettu. A mezquette havi dui piani è trè punti. In u XIX sèculu, un annettu cù una scala era fatta à a moschea è u mihrab fù stendu.

U so nomu hè assuciatu cù u nome di Imam Shigabutdin Mardzhani, chì hà servutu per quà più di 30 anni. Prima di chistu, avìa autri nomi: Efendi, Yunusovskaya.

Per una longa volta sovietica, a mezcheva era l'unica moschea in u territoriu di tutta Kazan, u so territoriu fù stata rivoluzioni è megliurà, è in vigore di a festa di u Millenniu di Kazan hè stata restaurada.

Oghje, a moschea accolta eventuali, cuncorsi, diversi manifestazioni culturali di i musulmani, è nikah hè tenuta in a mezquita Marjani in Kazan - una ceremonia matrimoniali per a cunclusione di un trattatu trà un omu è una donna d'alcone tutti i reguli Sharia. L'indirizzu di a località di a mezquette hè u st. Kayum Nasyri, 17.

Altre mosche di Kazan

Sè vo passate una scursioni per Kazan è avete interessatu in munumenti architettonii è religiosi, avete interessatu à sapemu anticipu quante mezchi in Kazan è, sicuru, i so domicili.

Ci aghju dettu chì ci sò assai assai mezchei in Kazan. Eccu alcuni di quelli chì sò:

  1. Mezquita Azimovskaya, st. Fatkullina, 15;
  2. Al Ihlas, Decembrists, 111;
  3. Bulgar, Musina, 10;
  4. Din-Islam, Chishmyale, 17a;
  5. Zangar, Narimanova, 98;
  6. Kazan Nory, Fatykh Amirkhan Avenue, 3 (Chistopolskaya Street 1);
  7. Nur-Islam, Armavirskaya Malaya, 56 / Musa Bigiyeva, 36;
  8. Rizvan, Khusain Mavlyutova, 48 a .;
  9. Rosa, st. Mazita Gafuri, 67;
  10. Huzeyf, ul. Julius Fucik, 52a.