Cumu ghjunghje u focu senza partiti?

Comu si canta in una famosa canzone, l'estiu hè una piccula vita. È a vita hè china di avventura, avvenimenti inesperu è casi, per quellu chì pudete apre studiente qualchì novu è apprendu assai. Doppiu, nimu, in u "deci" hè affascinante è eccitante si sia un zitellu ore di quince anni, chì vinia prima à campu d'istati, à u pioneeru o Boy Scout. Memorii è impressioni di e campagni, patate in u focu è i canzoni sottu à a guitare entre a boscera di nozze durà per u restu di a vostra vita. Impossibile, ghjè digià un grandfather di caccia grisa o anne in una bufalce stampata è cù l'aghju stampatu, sitta di una famiglia generale di nòculi chì crescenu è dicenu chì in a zitiddini distanti avete amparatu un incendi è fughje u focu senza partiti. E, veramente, cumu?

Cumu ghjunghje u focu è lumera un focu senza partiti?

I modu di chjardu un focu senza partiti, ci hè una grande varietà, ma per tutti l'averebbe bisognu. Qual hè? Sì, qualunqui materiale combustiblee naturali chì pò esse presitu in prestu da a Mamma Natura. Per esempiu, stagione secca è foglie, u musculu seccu seccu, u scorchju di u beddu, i pignotti è l'aghjunti, mushrooms machinate, boli, polemi produttu di insetti mussoni, lanzi di cotto, rag dritta, small splints o paper fugliat. Se e cose schjavientu nantu à qualsiasi di sti materiali, istantaneunu incendi è cumincianu à smolder. Sughjettu solu per infilarà u focu è diventene a calidez di u focu è l'alimentariu cotti nantu à questu. Eccu, oghje nantu à certi modi per fà spiegari.

Cumu chjardu un focu senza partiti, o invià à l'aiutu di u sole

A più simplice per fà u focu senza parechje hè di prufitellu di a luz di u sole chì passava attraversu a lupa. Hè bella, sè stessu, si tenete una lupi, una camera, o unu di i vostri amichi cù un vetru per un plus. Fate u frasi sicchi in u topu di stufa, fate u bagnu è utilice a viticultura per diretta u sole raghju nantu à questu. Dopu, a ciavula facia scaldà a tali temperatura chì si cumincia à smolder. Sò avemu bisognu à u focu, è u focu hè prestu. Eppuru, siddu ùn ci hè micca una lupata, pudete aduprà duie vetrichi di u rolu è solitu sottumessi l'acqua è culligamentu.

Cumu scendi u focu è chjappa un focu senza parechji fugliali?

Ma s'ellu ci hè nimu solu o ghjunghje un focu in u scuru, a versione in prima ùn si pò accade. Ma ci hè un altru modu, cun l'aiutu di picculi è ossi. Comu un chile, una pietra dura cun una grandore di almenu 5 cm in larghezza è 10 cm in lonxitude farà. E cum'è un kresala pudete usà un cutidianu ordinariu. Cusì, pudemu assicurà un focu è ripone u corpu, in a manu manichettata, teniteu a pedagogica firmemente è immobbili, è aghjustemu una grassa di sparmi cù l'aiutu di un kresal. A distanza da e mani di a catra ùn hè micca più di 5 cm. À pocu ch'è i chjami aghjunghjenu u corru è cumincia à smarrà, immediatamente avete da inflate a flame. Hè fattu.

Cridendu un focu senza parechje per friczione

Ma a manera più maestru è antica manera di fighjà u focu senza parechje hè frettu. Eccu cumu per fà: d'un logu di legnu in solidu, facemu un sustegnu. Pudemu un logu in u popu è in u centru di a piaghja suprana torna un pagu cù una prufundità di 1,5-2 cm. Da u troncu d'un ghjacintinu ghjianu, avvelenatu o u tassu cun un diametru di 2-3 cm è una corda facemu una cipolla. E da un bastone di pinu cun un spingidu di u lapisinu è una durata di almenu 30 cm, custruamu un furasteru. Dopu piglià u perforatu in un viaghju, è cun un alloghju inserisci in u passatu nantu à u supportu, è prestu cun un attellu prestu nantu à u periculu, per avè tentatu di cutà in dui. Quandu u rubbing rub se calientanu è cumincià à smolder. Pettite nantu à a cipolla cù un sbagliu è infundate u calzatore, è trascinate dinò a flame chjama à l'incalfante.

Ci hè ancu una massa cumanna di metudi di crescita di fieru senza partiti. Ma, ancu se sapete queste trè, ùn esse micca persu in a campagna, ma puderete calà è alimentate è i vostri amici.