E exerculose efficace à pulisce l'estatu

L'abdomen hè u locu più còmicu per "agruparà" u grassu, perchè u nostru corpu hè chjubatu è ùn pò micca esse cunvince in qualse modu. Ma u più crescente in a via, u più difesu hè di ammuccià quella propensie perniciosa di u corpu femminili per piazzate tuttu u grassu in u stomacu. E pinsamenti nantu à a stagione di a spiaggia, à volte, purtanu à i lacrimi ... Ma cù e lacrimi ùn lavare micca u grassu, sarà più efficau à suduri.

Cusì, per a perdita di pisu riali è efficae, bisognu di utilizà tutti i medichi improvisi. Prima di tuttu, hè una dieta. U prugressu è a perdita di u pesu di u 70% dipende nantu à a vostra dieta , chì hè capacitu, per stimulerà a deposizione di grassu è di cuntribuisce à u so esplicimentu. Ci hè digià assai dieti, ricumandemu chì aghjustate a vostra dieta è mette prudente.

Di sicuru, avemu bisognu di esercizii efficace à pulisce l'stomacu. Sò in seconda postu dopu una dieta. Se ùn pudete manciari menu, prestu più. Questu hè u principiu quì, perchè avemu un cunsensu energeticu per esse negattivu, per quessa, cunsume minima di ciò chì gastate, o passene più di quellu chì cunsuma.

Eppo, in l'aghju, ùn anu micca scurdatu di e cose di "dammi", cumu, creme, gels con anti-cellulite effect, wraps, masks e altri prucessi piacevuli è utili.

Eserciti

Avemu bisognu à l'affari, questu, à l'esercizii efficacea per l'abdomen.

  1. Fate nantu à u stomacu, l'enfasi di i coddi, u rispiru hè uniformu. Pigliemu l'abdomen à a cintura, stragglì di u pianu, mentri l'arba hè unghjustu inturnu. Cumpinsate in u stomacu nantu à inalazione, riturnamu a FE in l'exhalazione.
  2. PI hè u stessu, avemu avemu sempre tenutu u pisu di u corpu à solu u so anteniu, ma ancu in i calcutti. Scorredemu di u stomacu è a pelvis.
  3. Nantu avemu a saccu tanticchia di u stomacu, è a pelvis, è i ghjinochje. L'enfasi hè nantu à i medichi è l'avant-avant, i peri sò stirminiati, ci ridassonu i nostri rinche.
  4. PI - u listessu, lacrime nantu à l'ispirazioni, stomacu, pelvis, ghjinochja, avvutitu, risuscitate a pelvis. Avemu da liberà à l'exhalazione micca in u pianu, ma in l'attitudine di a barra chì avemu avutu in l'exercitu previa. Pucchè stessu hè un esercitu efficace per i musculi addominali, è in cumbinazioni cù "pulling in", veramente "ciuletta" in u prufilu.
  5. Stretch the abdominal muscles - fate un'attene à u pianu, énfasi nantu à e mani, s'arrizzonu è intricciate in u spinu.
  6. Turnarimu nantu à a spalle, i gambi sò intrezziati à i ghjinochje, i tacchi sò stati purtati à i malati, mani darrere u capu. Scagligliate da u corpu da u pianu, poi scansa i peri da u pianu, fate plegativi, ma si risate in u turnu - prima u corpu, da e pate. Regresu i gambi è u corpu à u pianu. Scalfite e cresce nantu à l'exhalazione, infremammu nantu à inalazione. Questu hè un esercitu efficace à effettuate per perdiri pesu è di travaglià nantu à a pressa bassa.
  7. Avemu da facemu tuttu u ghjornu - tirimi l'omopigliuli è i pedi da u pianu à u stessu tempu.
  8. Imposseddu a so banda, u braccio vicinu hè stesatu, u brappu suprani hè u sustegnu. Scatate a testa da a cima è di e so ghjente da u pianu à u stessu tempu, stà a linge è torna. Facemu a sopra à l'exhalazione.
  9. Allora aghjustemu a fasurazione - tirimi a manu, nantu à quale rende, vultemu a nostra testa è, cullendu a pierdura è a testa, guardemu a pusizione.
  10. Exercise l'eserciteti 8 è 9 in altre parte.
  11. Avemu per andà in lu stomacu, mani darrere di a testa, i peri allungati. Traremu u pettu è testa da u pianu è risponvi a pusizioni. Portemu in sopra à l'exhalazione, ci diminuemu nantu à inalazione. L'esercizii effettuali per un stomacu chjaru ùn sò micca solu una stampa, ma ancu una volta. Dopu tuttu, l'aghjunata volte automaticamente relaxe i musculi addominali, facennu a vostra apparenza, di mette in leggeru, micca esteticu.
  12. Avemu digià oghje i risultati alternati - partiremos da u pianu, ci stinzanu u codetu uttanu dopu à a nostra back, ci diminuemu noi, ci stinzanu u coddu right.
  13. Scorredemu a testa, u pettu è i peri da u pianu à tempu. E mani darrere di a testa, si sviluppeghja in l'exhalazione.
  14. Traremu u coddu upposta è u pede oppostu da u pianu, per avè intrattatu di unificà. Facemu autres un liftsu alternativu per ogni uitu.
  15. Stretch - sit on the buttocks on the taccasi, mani stretch forward.
  16. Arrassamu tutti li quattru ardghi, susciteghja u brazzu uppostu è cullighjanu and pull up one another. Portemu in ogni banda.