Chiesa di San Bartolomé


A chiesa di San Bartolommeo (Collégiale Saint-Barthélemy) in a cità di Liege hè cumprinneru in a lista di l'antichi chiesi collegiati di sta cità. Hè struitu in u distante 11u seculu, è a so cuntazioni cuntinua finu à a fine di u XIIesimu seculu. Hè più informazioni nantu à questu seranu discututi dopu.

Ciò chì vede?

À tantu tempu, sta fita hà sappiutu assai reurganizazione, ma ciò chì hà stata cambiatu in quantu hè l'architettu di l'architettura in quale hè statu creatu originalmente - u romanescu. À u listessu tempu, in u 18u seculu, sò agghiunciuti dui passaggi più, un portal neoclàssicu, è l'internu stessu hà acquistatu funzioni di u baroque francese. Hè nutate chì pocu tempu a parti occidentale interna di a struttura hè stata restaurada è avà hè acquistatu u so apiece originale. È in u 2006, dopu à 7 anni di travagliu di restaurazioni, i pitture polychrome murti eranu restaurati è 10 000 pranzi eranu rimpiazzati.

Per separà, vogliu suscitarà i tesori culturali chì sò stati macchiati quì. Questa hè a statua di San Roch, appartente à u scultore Renier Panhay de Rendeux, è a pittura "La Crucifixion" da u pittore di l'artista local Englebert Fisen, è di a "Glorification of the Lord's Christ" di l'autor Bertholet Flemalle.

Assicuratevi puru di visità questu attrazione di Liege per venerà una di e 7 meraviglie di u Belgiu - una fontana di latta creata in u primu seculu XII. Hè sustinutu da 12 sculture di viteddi. Anu avà, solu 10 hà survivutu. Hè interessante chì simbulizanu l'apòstuli chì eranu discìpuli di Cristu. U latu esterno di a fonte hè impannuta cù 5 sceni di saldini eseguiti in realismu incredibbilmente precisa.

Cumu ghjunghje?

In autobus 1, 4, 5, 6, 7 o 24 avete bisognu à ricerche à u locu LIEGE Grand Curtius.