Arbaejsafn Folklore Museum


L'Islanda hè unu di i paesi più misteriosi in Europa. Paisaghji fantastichi aperti à a vista di i turisti persien. In ogni casu, a sola natura ùn hè famosa per questu statu, ma dinò una cultura uriginale, chì hè riflittendu in assai posti lucali. A maiò parte di i persone eminiscenu à acquistà cù u paese da a so capitale - L'Islanda ùn hè micca esvenzioni, perchè u principalu aeroportu internaziunale, chì tutti i turisti righjunghja senza esvisione, hè solu 50 km da Reykjavik . Vi parlarte unu di i musei più fascinanti di sta cità notevale - u museu Arbaer Open Air.

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

Prima di tuttu, deve esse nutatu chì u museu Folklore Arbaejsafn hè u più grande museu apertu in Islanda. Hè apertu in u 1957, ma l'idea di stabbilimentu di sta visu pare avanti prima. I lucali anu vuluntariu di cunservà a tradizione antica di i so antenati in a Rivulagiavi rapidamente di ricchiativa - è u so sonnu hè foru veru! Situatu à 1 km di u centru di a cità, u museu folklore hà prestu prestu in un centru turisticu populari.

Tuttu u cumpostu compostu di 30 edifizii diffirenti: queste sò veramente esistenti casi di cammelli è i travagliadori, è una cattòlica cattòlica custruita in a fini di u seculu XIX, è ancu un attellu di gioielli. In ogni edifiziu di u museu ci hè a so dimostrazione tematica unica, chì vi permette di sapè più nantu à a vita di l'islandi. A più populari trà i turisti hè l'esposizione, in u costume nazionale sò rapprisentati: vestiti di donna fatta di lana, mutandine di giacca, vestiti di ghjuchieri, etc.

Ci hè ancu una piccula cafetita annantu à u territoriu di u complexu di u museu, induve pudete tastà a cucina islandesa preparata da l'antica recette. I prezzi, cumu in tuttu u paese, più grande, ma, crede à mè - vale la pena! Un altru locu, chì hè sempre digià valenu una look - una buttiglia di souvenirs, chì vende figurini rari, quadri di colore, postcardi è altri curdi.

A infurmazione infurmata per i turisti

Pudete truvà à u museu folklore Arbaeyarsafn cù i servizii di trasportu publicu. Dà direttamente à l'entrata hè a stenza di Strengur, chì pò esse acquistatu in busu nè 12, 19 o 22.

U museu hè apartu tutta l'annata, da 10h-17h00. L'admission per i zitelli sottu à 18 anni hè liberu, ma un bigliu di u bigliettu di 1500 ISK.