Leonardo DiCaprio hè statu dumandatu à abbandunà u postu di l'ambaatri di a Nazione per u scandalu di corruzzione

U nomu di l'attuvamu Hollywood di Leonardo DiCaprio hè di u tempu in tempu in e pagine di revisteni è, sfurtunatamenti, a nutizie di ellu ùn hè micca sempri pusitivu. Dopu à l'aostu di questu annu era divinamente cunnisciutu chì Leonardo hè suspettatu di lavanderiu grandi sume di soldi chì vinia da patruna generosivi à a so funzione lucali Funda di Leonardo DiCaprio. U ghjornu prima d'ayer ci hè statu una nova - DiCaprio ùn chjama più vugliu l'Ammissiunariu di l'Nazzioni.

Lucas Strauman hà stabilitu Leo un ultimatum

U 14 di uttùviru, a conferenza di stampa di l'ONU feremu in Londra. Hè stata fatta da Lucas Strauman, u capu di a famiglia Sussera, chamada Bruno Manser, spicializata in a prutezzione di l'ambiente. Durante l'avvenimentu, Lucas hà fattu un discorsu in quale ellu nomene u famusu actor:

"L'ultima ora s'hè fattu cunnosce chì Leonardo DiCaprio hè involudatu in un corruzzione scandalu. Demandemu da ellu abbandunà u postu di l'ambaatri di l'ONU in issues related to climate change, perchè a nostra organizazione ùn ùn confia in ellu. Avemu avemu un prublemu di cunservà è rinuvià l'ambienti, ma cum'è turnò, i nostri forzi sò in vain, perchè ci sò stati in corruzzione. U publicu di DiCaprio nantu à a difusorazioni in Indonèsia hè l'ipocrisia cinuca. Avemu stabilitu assai auguri di Leonardo. Hè suppostu era di parti di a suluzione, ma à a data l'attore famosu hè parte di u prublema globale ".

In ogni casu, questu ùn hè micca tutte e nutizie. Strauman hà dumandatu publicamente à rinuncia u soldi chì era attribuitu da u fundatu statale di Malàgina 1MDB à u ritrattu "U lupu di Wall Street" è à u fundatu di a stella fundazione Leonardo DiCaprio.

Leghje ancu

3 milioni di dolar pruvucaru suspetti

A Fundazioni Leonardo in u 1998. Duranti stu tempu, a Fundazione di Leonardo DiCaprio hà attribuita circa $ 30 milioni à 70 prughjetti diffirenti. In ogni casu, quandu u fundiu hà ricevutu 3 milioni di dòviri da u fundatu statali di Malàbia 1MDB, l'organi impiegati à a corruzioni è u lavurariu di soldi, suspite l'actor di crimini finanziarii. Allora l'espertevuli interessatevanu di a relazione di DiCaprio cù l'affari d'impieghi Jow Low, chì hè longu suspittatu di evasione dannu, a compra d'una scultura di l'attore in una subacquista in Liechtenstein per $ 700,000, a compra d'una mansión in Hollywood per $ 39 milioni è assai più.