Livi d'arghjentu furnitu in u fornu in foil

Livi d'arghjentu chì hè furnitu nantu à u forno in foil, hà assicuratu effettuamenti à a tavola festiva, creà un ambiente festiu incredibile è un sensu di celebrazione. U gustu sucu è incridibile di u gustu diliziu di a carne cum'è averà i cori di i so catene.

Se ùn avete micca dicisu à u core di a vostra tabella di u Novu ghjornu, preparate una legatura in furmagliu per una di e ricette sottumessi à avà, è vi darà un triunfariu culinariu.

Cume una puntata di pècure in pecchè, cottu in u fornu in filu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Lavoru a banda cù l'aghju, asciugà, asciugàghju generosamente cù gran salinu è pepite è cupèrtinu cù una mezchea di crema agria è di mustarda di Dijon. U pane arrustutu, u furmagliu duru è l'aziunata prezzi sbuchjata hè struitu in un pappagallo di licuradore finu à ottene un mulinu chinu, è aghjunghje l'upernu foglie chjusti da i prugne è mischjianu. Scopre una mezora ricquette ricivutu di migghiara cù una perna coperta cù u muttu per chì ùn sò micca prumuziunati, sijemu in filu è fate u fornu per vinti minuti calzati à a temperatura màxima. Allora ci diminuemu l'intensità di u focu à 165 gradi è seguita a ferita a cugliera di l'muttu in u papule per altri dui ore. Dopu u tempu hà ghjornu, aghjugnenu a temperatura di u fornu à 185 gradi, apolu a carta da pezzu nantu à u cima è lasciate per un'altra trinta minuti à mancià.

Preparazione di leggente di legnu in u fornu in foil cun prunes

Ingredients:

Preparazione

Prima di tuttu, avemu appiggià apposta un ghjornu di l'agnellu. L'arrimenu bè, fassi cù l'acqua cù servitori o toallas di carta è avvicinanu à pezzi. Per fà quì, pour à u tazzu di l'aromi pruvinenti, a basilica secca, a molle di molti di pituveri, u zucchinacciu di pepite, a mità di a norma di l'azije sbuchi è sprematilu, aghjunghje zuccheri tazzulatu chicchi, friddu l'oliu d'oliva è u zucchinu di un limonu è mischjanu bè, frette cù un capelli o cullera. Lubricate u mistieru resultante di leggerie di legumbramentu è cunfruntassi attunditu à e mani di carne. Sieghjile a vina in lametta è mette in un locu frescu per circa 12 ore per sullivazione.

Dopu à u tempu chì sviluppa u prugramma, faciamu tagliati in carne cù un cuteddu è inseriu prune in elli, i denti di l'agliu, dopu chì ne puru uccisione è si tagghia in dui o trè parte, è e foglie di u pettine. Sdabrivaem hè ancu ghjornu à u salinu è a mustarda è novu ghjittassi nantu à una carta di lametta. Aghjunghje, aghjunghjeghja i zappagini, un focu, previamente sbuchjutu è tagliatu in pezzi, inserenu per a so fragranzia parechje cappi di crappa è un coppiu di foglie di lucchetta. Avà copre a perna cù una siconda foglia di foglia, fegatu frittu, fate mette nantu à una vaca di furmagliu è impregnate in u fornu calatu à 220-230 gradi per una ora. Allora pigliate a top sheet of foil, riduce u regnu di temperatura à 175 gradi è preparate a vigna di cordellu per una ora è meza, per regiunamente rive u zuccu di excrevule.

A pruspettiva, ripiglià a tappa di a vigna cun foil per vinti minuti, è da turnà, trasladarà à un pezzu è a pudemu serve.