Arbore di uomo di colonna - variità

"Divo maravigliu", chì hè stata salutata da i ghjillani russi, hè assai amiche - arbureti cumune in colore. I so sorti sò renditi altri, è cura di elli hè più ca semplice. In altizza, l'arbureti tali si creanu à 2-2,5 m, è l'angolo di troncu alcanza 0.5 m.Se ùn anu micca riutri laterali.

Una altra qualità chì attrae ogni ghjurgard hè precocità. Immediatamente, in u primu annu di a vita, l'arburete vi darà u fruttu, ma a cundizione chì u sanu hè sistematicamenti fecundatu .

In più di questu arburu hè una minus vita ùn hè micca più di 6 anni. Demu un esempi di i megliune varietà di e culonni di colonna.

L'armeniu d'arburi in colonna

L'impurtanza grandi d'arburu chì appartenenu à a sicura di ghiaccio hè chì si ponu esse pianificatu ancu in regioni induve ghjechze severi guadunu in l'invernu.

E variità resistenti à ghiacciute sò cunsiderate such apple cumulus-colore com: "Colline di Mosca", "Gene", "Iksha", "Dialogu".

L'arbureti di uomo di Colonna - variità inizjali

E variità tempi sò definitu micca adattatu per almacenamentu longu, ma ponu esse cunsumati freschi è cuglieriati, per esempiu, per pudè cagiunà o compota.

Selezione assai grande di arbureti di colore nantu à varietà di u veranu, ma avemu fattu una selezzione di più famosa. Questi sò: Vasyugan, Ostankino, Chervonets, Triumph, Malyukha, Luch, Gala, Idol, Raika, Flamingo, Melba.

L'arbureti di uomo di Colonna - varietà tardi

Se u vostru area di residenza hè carattarizata da un clima cálido è una longa tempiu calveriu, pudete assicurà e variità cum'è "Eagle bianco", "Senatore", "Bianca bianca", "Yesenia", "Bolero", "Spark" "Titania", "Toscana", "Garland".

Cum'è pudendu avvisti, l'scelta di varietà di mannari in u culore di colonna sorpresa cù a so diversità. Tra d'elli, ogni ghjurgunore hà bisognu di truvà unu chì salderà i so brami: u tempu di maturazione, forma, culore, quantità di raccogliosa. Cusì, pudete sanu à u vostru giardinu è preparanu un locu per cultivà un arbre mancu in u culore è da u giardinu - ghjustu à u centru di giardinu più vicinu detti e piantini.