Piante prugno

U pentabulu cultivatu è curaggiu in parechni modu cuncesci cù a brunetta. Hanu bisognu di terra fertili è nuvellu di e bramosu, è di u regnu propiu.

Pezzaru búlgaro: cultivazioni

U cultivo di pepite pò esse realizatu in parechje manere: direttamente in a terra, in serduci è ancu in casa. Hè assai impurtante di sceglie a trama curretta in u giardinu (questu ùn hè micca applicatu à l'agricultura domestica). U cultivo di pezziu bulgara in u situ, induve prima chì ci era pianta di a famiglia Solanaceae, ùn pruduceranu micca risultati. Hè bè, se u tarrenu fu addupiratu per crescenu di cipolle, pepini o col avanti. L'acqua deve esse una volta una settimana prima di fioritura. Per 1 m² di terra, 10 litri di acqua hè abbastanza. Quandu l'estiu hè seccu, u regnu hè cresciutu à duie volte. A mantenenu in mente chì hè in u periodu di fioritura è di fruttu chì ogni pesta parsicali sò ancu attivati, perciò hè megliu l'acqua di e radichi.

Mètodi di pepite di crescente

Avà, in più di dettu, discurremu diversi mètudi di crescente di pepite è l'aiutatimi urgenti per ognuna di elli:

  1. Prugnoli chì cresce in l'invernamentu. Hè in l'invernamentu chì u cultiu serà più fruttìvule è pruducerà boni risultati. U pagliaru culminante in un invernamentu pò esse realizatu o direttamente in u locu, o in valdi o sacchetti di film. A tecnulugia di crescente di pepite in e cundizione hè bisognu di mantenimentu a temperatura circa 21 ° C, è dopu à a surgenza di a germinazione 18 ° C. U cultivo di pezzi da i sardi durarà circa 12 simane. Sò megliu in una bande o cajera cù lati enormi. I boxes sò chini di cumpostu, cuparti di vetru o di ghjurnali dopu a simmulenza è l'acquessi. Dopu chì i pianti sò crisciuti, ponu esse dived in potte di turf. In i centru di u vitale sò stati posti à distanza di 45 cm di l'altru. In ogni stadiu, l'abbinimenti ponu esse usatu. A fini di Agostu è iniziu Settembre, ricevi frutti. Hè bisognu à esse riuniti cum'è adulte. Se dopu à maturu i frutti fannu d'altri dui simane, avè acquistate un tintu tintu.
  2. Piante in a terra aperta. U sistema radicali di pepite hè assai vulnerable è ùn pò micca tollerà u trasplante. A temperatura ottimali per a zucchizza di sementi in u tarritoriu hè 14-16 ° C. Prima di rivolti di diving, sò devenu esse preparatu. Duvice à settimana anu da esse acquistatu cù una suluzione di nitru di calciu a un ritmu di 1 g per 1 litru di acqua. Se ellu pudè stu modu di cultivà, hè assai impurtante per vigilà l'acqua. Ùn permettenu micca chì a terra sestu. Per fà a pianeta fàcili per trasfirià o cambià u tempore, pò trattatu cù un stimulante crescente. Perdiu periurnà in lenza. Sò parechji sughjetti in u stagione di crescenu sò mandatori. Quandu a temperatura hè abitata, i pianti sò cuparti cun una pianta agronómica especial. Ma in u periodu di seculu, hè necessariu d'utilizà preparatori termoprotective, altrimenti i praticazioni di a polinizazioni pò esse violati.
  3. Piante in casa. Per u cultudu di a casa pàssula hè megliu aduprà e variità chì seguenti: Vini-Pooh, Swallow, Pervenets Siberia, Treasure Island. Per creà una spiaghja perfetta cun una gran luminosità lume. I vegetali sò tenuti bè in una temperatura di 25 ° C, à a notte 20 ° C hè abbastanza. I pianti trasfurteru pò esse trasfirrati à un balcone o loggia nè più prima di mità di maghju. A cugliera in casa hè colaunata da aprili à dicembre. Per u travagliu domesticu, u mudellu di drosu hè megliu adattatu. In l'estiu riceve in e pianti di 40-50 ghjorni, è in l'invernu solu dopu 60 ghjorni. Per piantini, hè megliu utilizà un biogrunt spéciale. Quandu si rientuleghjani u pimentu, patece a raghja principalu, poi u sistema di e raccoti situeghja perfetta à un pote chjucu. In u caldu periodu di l'estiu, l'acqua hè stata riabilitata à 3 volte à u ghjornu, mentre chì sempre perdurà a terra.