Arachnoiditis ċerebrali

Sta malatia hè un prucessu infieraturu di l'arachnu di u cori (capu o spine). Ci hè una patologia per resulte cumpulizioni di e malatie infizziosi trasferitivi. L'arachnoiditis cerebrala si trova cù infjammazione è engrosante di a membrana di u curu, risultannu in un ceuturu constantemente, chì hè u signali principali di a malatia.

I sintomi di aracnoiditis cerebrale

Comu regula, u sviluppu di a malatia si trova in cinque mesi in i malati chì anu malatu cù a gripe è anu scurdatu prucessi infittivi à l'ore, sinus o encephalitis. Observatu nantu à un pernudu di infizzione è l'emergenza di sintimenti iniziali di a malatia pò cuncludi chì u sviluppu di l'arachnoiditis cerebrali di u cori.

I manifestazioni principali di a malatia inclusi:

E cunsicenzi di l'arachnoiditis cerebrali

A malatia hè aggradèvule perchè, perchè micca veramente raramente passa senza traccia. In generale, una persona ricuperà. Se a salute ùn hè micca ripresa cumplessu, u paci hè ricevutu un terzu gruppu di disgraziatu.

In casu di cumpetite cù l'idrocefalite di u cereu, un risultu letale pò esse.

Inoltre, in u 10% di i casi, una persona pò spiriri l'epilepsia, chì u fucerà di beie medicazione speciale tutta a so vita.

Aproximativamente 2% di i pazienti anu riduvinatu a visione, a volte l'abilità di vede hè persu perduta.

Trattamentu di aracnoiditis cerebrale

U prucessu tutale di trattamentu deve esse realizatu in un uspitalu sottu a tutela di un medico. Prima di tuttu, avarà da esse diretta à a lotta l'infizzione chì provoca a malatia. Per questu, u paci hè prescribed the following medications:

Per u trattamentu di i convete pudete recommandà l'utilizazione di l'anticonvulsanti. Inoltre, un trattamentu patogenicu hè prescribed, chì furnisce di terapia longu cù l'usu di resorptives è di droga chì aiutanu à nurmalizà a pressione in u cranu.

Se ùn si osservanu migliore, a dicisioni hè fatta nantu à a intervenzione kirurgia, chì hè necessàmente cunfurmata cù l'arachnoiditis cisticella cerebrale. Questa prucedura hè stata per riduzzione à a inflamazioni, è eliminendu l'intarranione intracraniale.