Variità di patata "Rosariu"

Oghje, agricultori muderni anu da scegliendu più di patate per plantà in favore di variità ultra-tempurane. Unu di elli serà discuttu in stu articulu, induve vi parleremu di una varità di patata chiamata "Rosariu". Questu articulu face ricordi di vignaghjoli di camionu cunnisciutu chì anu fattu un prugramu significativu in u so cultivamentu. Sure, i cuntenuti di issu articulu sò sicuru d'esse cose in u futuru! Allora, chì deve esse fattu per fà a vendita un successu?

Infurmazioni ghjugna

Accogliu a descrizzione di a varietà di a patata "Rosara" cù u so gustu, o più di i pratichi chì sianu megliu di tutti. Questu sorte hè assai apprezzatu da i fanati di patate fritto cù una crosta cruciera, hè ancu bonu per a preparazione di purcina patata o primi corsi. In questu questu, pudete esse a calmma, questu patata hè ugualmente bona per a cucina, perchè per frittura.

In ogni casu, un carattarizatu particularmente attrattiva di a varietà di a patata di u Rosariu hè a so resistenza per i viti di patata, cum'è Yn è X. Hè ancu dettu chì din variità hè immune virtualmente à a testa tarda , scatula è nematodu di patata chì annunziate u 40% di u totale Cugliera di patata durante a so maturazione o in u prucessu di almacenamentu.

L'altru mettimu deve esse fatta da l'excellent visualizazione cummerciale di i tuberi di sta varietà, chì hè impurtante si u culteddu hè cultivatu in vendita. U pesu mediu di una patata varieghja trà 100-110 grammi, raramente alcuna 120-140 gramma. In una casula, generalmente 15 à 20 tuberi sò alluati. Cù u cultivo adattatu, "Rosariu" tene a cugliera di 30 tunnellati per hectare. Mungiarii ripigghiate dopu à 60-75 ghjorni da a data di u disembartamentu. Eccu stu tipu di patata, cum'è avete vistu, per selezziunate per u cultivo, ci sò assai per parechji motivi.

Ricevani per u cultivo

I patati di zingira «Rosara» vittime agricultori recomandanu à pianificà à a fini di maghju, in questu casu, da u principiu-a mità di aostu, hè pussibile di vaghjimu. E in generale, e patate sò termofili, per u so speranza in u primu muvimu ùn hè micca sempri justificata in termine di pruduce di cose.

Per avè una pruduzzione abundante di patate, e ghjente bè sapienti chì cunsigliate formate chjassi à piantà pezzi di sementi di u vaghjimu. Hè bisognu à ottene dettu l'schema seguente: l'altura di a ridge hè di 25 centimetri, è l'larghezza di i fille hè di 80-90 centimitri. A primavera, a litter nel les depresi riducighjate, per questu pezzu, a puddellinu di falà. Dà direttamente nantu à questu hè dispunibule cù patati, è da i cimbali hè pigliatu a terra per a furmazione di letti. Cu stu modu di cultillazioni di patate "Rosariu" puderanu evitari l'intruduzione di fertilizzanti minerali, perchè una cantina sufenzu di nutrienti chì a pianta ricevi da a materia urdinaria di descomposing in u locu. Quandu u fugliale cù u metuduicu discrittu, a patata forme una prima putenza, è u sistema di a radicali ùn perderà umidità in l'estiu. Inoltre questu quì staciò di piaghjaru biatoghja prupone i pianti da u danni da a fretes. U spruchendu di i cammelli di patata si deve esse realizatu un mese da l'emergenza. Hè desideratu chì a mutazione di u mischju hè un compostu prestu o humus. A più cura di sta patata ùn hè micca diversa di cura di variità tradiziunali.

U vapore di sta tecnica hè chì cù questu metudu di sbarcatu vi riceverete una prufundità ecològgica di u coltu di patate delici. Se prima di quellu tempu ùn avete micca praticatu u cultivatu di patate nantu à una matta di paglia, pudete prucede in modu sicuru, hè pruvatu è assai pruduttivu!