Sposcione di gezzi rossi in u vaghjimu

L'utilità di a pascetta russa ùn ponu esse strimmati. Hè u fattu, è un gustu frescu di tartile, chì urdinate i pruprietarii di i cabane d'udite è di l'alti di coghju per crecià questu arbulu in u so travagliu. Questu permetterà l'estiu per gudari di boni di rossi brillanti. Ma per acquistà un cultu, a pianta deve esse cultivatu bè. E atterraggio, per via, hè megliu di passà in u tempu di vaghjime. Cusì, hè quasi nantu à a fàricci un gaddianu rossu in a caduta.

Comu imponì una grosera in l'ochju: ellu un situ è ​​u tempu

Quandu sceglite un situ per u siveramentu, cunzidiranu u fattu chì a grossezza hè una pianta piacevule. Per quessa, hè adattatu per i parti meridionale, uccidintali è estremu di u to giardinu, preferibile cun un ligge predetto. A strada, hè bonu per mette un arbulu di currant à a fasa, ma più impurtante - in un spaziu luminatu. In quantu à u tipu di terra, hè megliu selezziunate e zoni cù a terra nera per i grosene. Ma ùn cresce micca male nantu à u boscera grisa, rossu rossu è lucali cù i boni umidi.

U traspurtere è u sembratu di grolanti rossi si deve esse realizatu in u primu tempore in u primu dui o tri simmonti di settembre. Sè fà quì più tardi, e radici di a pianta ùn rinfurzà micca in un novu postu, è cusì l'arbulu ùn duverà u fruttu di l'inguernu malamenti.

Sposcione di gezzi rossi in u vaghjimu

Uni à dui simani prima di l'attinzione proposta, hè necessariu di preparà un fossu di pattore. Prima hè bisognu à dug un fossa di 40-45 cm di fondu è di un diametru di 45-50 cm. À u fondu di a depressione, deve postu un bucchinu di humus o una misura di fertilizzanti minerali - 150 g di superfosfatiu, 35 g di sulfate di potassiu è 40 g di fraschi di legno. I fertilizanti deve esse mischjati cun una petite quantità di terra.

Quandu u rosu nantu à a pianta (o ancu nìuru) currantia in a piantana, hè necessariu di ridirete i radichi. Ricumpendemu à cultivà u ghjovanu à una pianta, chì prumove a furmazione di a furmazione accelerata è a migliurà di u sistema radicali. Allora l'orizzione sò assulutamente coperta cù a terra è pisà. Dopu à u pianta, a pianta deve esse spartu cù un saccu di acqua è impannillata.

Un pocu diferenutu deve esse faciatu durante u traspurtimentu di currantia russa in u castagnu. Un trasplante deve esse fatte quandu tutti e foglie cadunu nantu à l'arbulu. In ogni casu, solu i pezzi giovani sò ricumpandati per esse mudificati à un novu locu, i vechji sò malevolamente tolerate trasplantà è perisce. Diffiri un pezzu, aghjunghje u fertilizante. Sì traspurcu uni pochi arbuli, a distanza trà i fossi pò esse 1-1.5 m. Scalu cù cura di a pianta propria senza ferite a radiche è a pianta.

Se u to cecciu hè già vechju, hè megliu in u vaghjimu à sparà da e so rame quattri batti 15-20 cm longu cù 2-3 studii cù fogli. Praticà in a pianta aperta e prumesse.

Sapete chì certamenti riceve una grossa raccogliosa, è in questu casu avete bisogna à manghjà a grosta dopu l'impresa.