Radish oilseed like siderat

I sidici, o fertilizanti verdi, sò stati usati in agricultura per un tempu assai longu. Sò e piante chì migliurà a struttura di a tarra è anu un effettu benefizièghjanu nantu à a so cumpusizioni. Unu di quelli culti, amplamente utilizata com siderata, hè u ravanu d'oliu. Scupremu di e so funzioni.

Cultivo di ravane d'oliu

Sta pianta hè un annu, hè una cose di u moltu è u furmagliu. Hè spessu cultivatu nantu à terri pisanti è argilati per disolverà naturali. A pruprietariu principale di u ravanu hè a capacità di u so sistema radicali fortu è forte di sviluppà u prufunditu in a terra, sughjendu i nutrienti à i so cullezioni superiore. Questu rossu prduvisa, struttura è arriccà assai u tarritoriu, facenu adattatu per cultivà assai verdura.

Inoltre, l'unicu caracteriscu di u ravanu hè u cuntenutu di l'olii essenziali, chì serve com'è una prevenzione favuriva di i fungi di i pratiche è l'accumulazione di pesti. E qualità fitosanitarie di ravane sò abbastanza propria ancu per soppressà u sviluppu di i bande d'erbe, ma questu hè principalmente in a simplicità di i paisani di più cultivati.

A simminzioni di ravane d'oliu hè realizatu generalmente in a primavera, da u principiu di aprili. I sementi ùn sò à a prufundità di 3-4 cm, dopu à u quale u territoriu duverà esse arrugatu. U cunsumimentu apprussimu di e zoni hè di 200 g per cì centu metru quadru di terra.

Quandu u solu in a primavera, u ravanu d'oliu cum'è siderata ùn solu eseguisce e funzioni protettiva di u fito-sanitarie è di u prutezione di u prutezione, ma ancu una massa grossa. Per questu causa, a simina di primavera hè praticata per l'usu di ravanu cum'è un alimentu d'animali, è ancu nantu à u compostu. Finu à a fine di a stagione, pudete piglià 2 o ancu 3 rotazioni di culturi , ma deveru accettate quellu chì hà satu dopu à u 10 à l'20 d'aostu, u radiche di l'oliu ùn deve micca quant'è massa verda.

Avemu avutu ancu nutà chì sta cultura ùn deve esse usata cum'è precursore di col cabbage. Avete ancu sapè chì quandu hè cultivatu in vigneti, stimula u crescente attivu di a vigna.