Cumu fà un bedu caldu in u castagnu?

U principiu di u clima fretu per parechje righjoni ùn hè diventatu u fini di a staghjone di l'estate. Quandu u tempu hè abbastanza caldu per un bellu tempu, adattatu à parechje culturas, vale a cunzidirazione di a preparazione d'un giardinu quì in u vaghjimu. Per u sughjettu di l'estiu vivente, ancu a quistione questione, sese hè pussibule di fà un bedu caldu in u ottori, ùn hè micca risultatu. E pudete, è ancu u bisognu! Ghjè questu quistione chì avemu da indirizzu in stu articulu.

Cumu fà cameri caldi in u vaghjimu?

In regula, a custruzione di un giardinu quandu in u vaghjimu implica a eriggiava sopra u tarrenu per chì u friddu pocu ùn impedisce à a pianta di sviluppà. Dunque, i principii principeri sò custruzzione alta è refugia da i ventuli friddi.

Prima, avemu immubiliare à u prublema di fabricà un giardinu in bed:

  1. U postu sceltu hè bisognu à nantu à una petite elevazione per quandu i culturi faciani recogeranu tutta u calore da u sole. Ma à u stessu tempu necessariu per prutezà u giardinu da u ventu. Quandu u locu hè trovi, ci vole chì hè cupartu cun tela. Questu tela necessariamente passa l'acqua, mentre ch'ellu hè bonu per prutezzione di a piantazione di e male di male è impedisce micca di spalle.
  2. Dopu avemu copre stu casu cù paleti di lignu. Piglia a palletta in puszione di u paleta è ponu à una petite elevazione. Cum'è una elevazione, pigliemu picculi picculi di legnu.
  3. A seconda parte di u dispusitivu di un giardinu quì in u vaghjimu hè urdinata à averia dorme di a terra cù l'aghjunzione di nutrienti è materia urganica.
  4. Comu pudete a vede, hè assai faciule d'un bedu cálibu in u vaghjimu, è a vostra pianta ùn speria ancu duranti a chjesa forte, chì a foglie di i pianti ùn sò micca nantu à a terra è seranu soprapianti di sopra à i listini di lignu.

Avà avemu a circà à fà un bedu cálido in u vaghjimu cù alti mura:

  1. E dinò una paleta di lignu seremu per noi. Ora l'avemu cutatu à trè partijiet da igualità. Hè a più piacevule per piglià palisati cù novi o sei filadi di cartoni per ch'ellu si pò esse divisu in trè.
  2. A parti mediata serà u fondu di u lettu, duie laterali formanu e pareti. Da i pezzi di lignu femu e perchè per u lettu, perch'ellu ùn micca frigorifício di u friddu.
  3. Avemu solu in i parti di u partitu di parechji pane è infundutu u fondu di a reta.
  4. Allora aduprate a mistura di stuppa e finita terra, ancu utimi agrovolokno per guardà i letti.
  5. Avà u nostru giardinu quì, fattu da e mani propiu in u vaghjimu, hè stata pianta è pronta. A causa di u pagamentu piaghja ùn si micca frigorificà, è u pianu hè fiduciale prutezzione da i venti forti.