Chrysalidocarpus - cura di a casa

In Madagascar, a casa di a carpa chrysolide, ci sò quasi 20 spezie di sta palma di palmone. Per u cultivamentu di a stessa cosa in casa, solu una sola spezia hè adattata: u chrysolide carpus hè giallu amaru o d'oru, chjamatu cusì per via di u amaru mancante di i zicchini. U culore di e foglie ùn deve luminoso verde, succoso. I currutti varietà, accuminciati direttamente da u risediu, facenu a pianta bella è bella. A so alte ghjustu 1,5-2 m. Invece l'urdinamentu esotica, cura di carp di Crisolisata in casa hè simplicità simplice, ancu e malatie è peste à quale ponu esse espunutu.

Comu a cura di una carpica Crisòlida?

Hè megliu cumercià una bagnera cù una palma di palmare cù una carpica Chrysolide in una stanza brillanti, in i finestalli di quale u sole si prumove a maiò parte di u ghjornu. In l'estiu, l'ora di a più grande attività solare bisognu di pritenyat. U regulamentu di temperatura ottimali per u pianu di u palmi hè 18-21 ° C, in l'estiu, hè pussibule di crescita a temperatura da parechji volumi.

In tempu cù una bassa pustola, a pianta impone ancu una afflussione d'aire frescu. Per questu scopu, una finestra apertu o finestra in u modu di ventilazione hè abbastanza. Hè impurtante per a prutezzione di u palme da i corrente di pruvinenza è ùn ne hà micca messu in proximità à una finestra aperta, altri nun pò purtà à u so sperimentu.

A principal cosa à cura di una carpa Chrysolide hè, per suprattuttu, regu. A pianta hè assai esigenti nantu à a qualità di l'acqua - hè megliu se hè purificatu bottegatu o filtrate da un filtru. Se u reginu hè fatta cù l'urtaggiu urale spuntinuali, si deve esse permettenu di stallà per assicurà chì l'impurite chì ellu hè a palma hè assai sensibilita.

In quantu à u regnu, a principale quì ùn hè micca esse u overduce. L'acqua deve esse quandu a terra hè secca per uni pochi ghjorni, per quessa, u sustrato ùn devi esse micca nistatu sempre. Hè ricurdatu chì a mancanza di umidità pò esse u fattu chì i foglie seciassi è muriri in u chrysidekroplante, a so sopraabundanza pò purtà à a decadenza di e razzii è, finu à a morte di a pianta. Palm leaves anu avutu ancu umidificatu, duveranu esse spuljati cun acqua purificata à a temperatura di l'ambienti ogni dui ghjorni da una pistola.

Trasplante è supirficamentu di Crisòlide

Trasplante u palmi cum'è a capacità si sàzianu di e radichi, ma micca più spessu ch'è una volta in dui anni. A nova banna deve esse sceltu 1-2 grandi maiori. U tempu optimu per u trasplante di corpusivu di carpiu hè a fini di marzu è u principiu di aprili.

Dopu traspurturatori, a pianta deve esse alimentata . Per fà questu, avete bisognu à entre in a terra una misura minerale speziale per palme d'arbres, diluziatu previamente in acqua. In u futuru, hè megliu di fertilizà in u piriu da aprili à settembre cun una freccia di una volta cada 2-3 mesi.

Riproduzione di chrysolideacarpus

A palma di palmera pò esse spiezzata da dui maneri: sparghje u risu è e zicchini. In questu casu, i prugri sò stati siparati da a pianta matri direttamenti à u mumentu di u trasplante. I Seeds ci vole annullerà da parechji ghjorni in acqua calda, è sert in un invernamentu, induve a temperatura si mantene à 25-30 ° C. Dopu à 2-3 mesi, dopu à l'apparizione di a prima foglia, i rimessi sò trasplantati in testi sputichi.

Malatii di u Carpòpulu carpiu

Unu di i ragiuni chì a pianta cumincià à dolce è muvra hè a mancanza di microelementi è di minerali in u locu. Quandu i sposti figuxanu nantu à e foglie o a so necrosi, a pianta fugliale cù fugliale chì cuntenenu u zincu, u magnesiu è u putassiu. Quandu sopra superculturale, hè pussibule di impedisce u crescitu è ​​u sviluppu di u palme, affinchì ùn deve micca permessu di a tampiratura di a temperatura di l'abitazione sottu à 18 ° C.