Sarafani per u settiu di u 2015

Dà un vestitu una versione di u vestitu di a donna, cum'è una sundress differia l'usu di tessuti più arbiati, pavimenti volanti, mancanza di manichi è apertura massima. Ma questi cuncretizazione in l'interpretazione di i diseggiani puderanu aspittà un modu novu, cusì hè urdinatu per acquistà e donne di a moda cun questi saldressi di moda puderanu purtate in l'estiu di u 2015.

Modi tematichi per ogni gustu

Sensa esagera, a tendenza di u 2015 pò esse chjamati sarafani in u pavimentu, chì hà datu preferenza à parechje casate di moda. I mudelli di maxi length creanu una siluette gratuita attraente, fate u misteru misteriu è invita a gràzia. Modeli sarafani simili per l'estiu in 2015 ponu offerte usà Nina Ricci, Alberta Ferretti , John Galliano, Valentino, Chloé è Emilio Pucci.

Remain mudelli rilevanti è prupiate, propositu Roberto Cavalli, Aquilanu Rimondi, Missoni è altri gianti di a industria di a moda. Ma i sarafani in u stile di lignu sò ghjunti à dominarse i podi di moda. Se a moda per a pruvucazione è a frangia, chì marcate l'estiu di u 2015, hè a vostra opzione, è ponu in l'stile di lignu sò ciò chì voi bisognu! Tali mudelli si tratta sensuale è seduzente, ma a figura ci vole ancu appruvata.

Sarafani hà sappiutu per apre a porta à u mondu di a moda di notte. I mudelli di lussu prisentatu da Elie Saab, Carolina Herrera è Emanuel Ungaro sò questa prova impressesiva. A siluette in una forma, mudelli di appiccicazione, i sarafani di stilisti greci è mudelli cù fiorazioni faldidi si trovani grandi in cunglisa cù i scarpi di taccu. L'imaghjina di a sera pò esse supplite cù un trenu o mantellu fattu di tela airy.

Accenti stylish

Disegnaturi sustene chì ocultamente a bellezza di u corpu di a donna hè com'è un delittu, in u 2015, i sarafani di l'edizzioni di moda si sò stati ammustrati cù ricusati. Questa suluzione hè ideali per i zitelli bè cù pedi slender, perchè in certi mudelli, u scorsu spetta indettendu a maiò parte di u cusccu. I sundresses di moda di moda per l'estiu pò esse vistutu in e cullezioni primavera-estiu di i 2015 casas com Roberto Cavalli, Nina Ricci, Donna Karan è Chloe.

Per fà l'imaghjinezza ancu più tendernità è sensualità ponu ancu mudelli di sarafani cù strapelli finti. A simplicità apparentiva hè cumpensata da un lussu moddu di spalle sottopenniarsi è di a zona più schietta nudda. À questà a question risultatu, cumu si un sundress stà in u corpu? Tali mudelli diventeranu a natura romantica.

Grazie à i cuticceri asimmetriali urigginali, u cuteddu impiigatu, u cutu oblicu, l'usu di materiale cù tessitura distintiva è stampi non-trivali, i sarafani di l'estiu ponnu è paragunatu à l'opere d'arti. Piacè è l'scelta di tessili. Se a figura permette è l'effettu di u corpu nurale ùn mancu appena sarafani di tessuti trasluzuti. Ti piace lu bruschinu in tutte e so manifestazioni? Pagaete attenti à i mudelli originali cù stili fiurali, cumposti geometriali è etnici-motivi. In quantu à u culore, a tendenza hè beige, aquamarine, marsala, fucsia è siluitu u amaru. Tuttavia, ci era un locu per u monocromo classico. Di sicuru, tali culore ùn hè micca u più impurtante, ma hà u dirittu di esse. U pastellu rinfrisca uttine postu, ma i sarafani di tene rosa, blu, sfumaturi lusconi sò sempri dumande.