Cosa à porta in u falatu di u 2013?

Ci hè una nova stagione di moda, è cun ellu ancu di tempu per reconsiderà u vestitariu è di cambià in segundu i bisogni di a moda. In questu articulu avemu a parrari di ciò chì si mette in u vaghjimu 2013, analizà e modi di a moda di a staghjunazione è selezziunate parechje scelte per u vestitu d'autunno più appiicanti per a chica.

I tendenzi principali di a tempesta di l'oghjocu-invernu 2013-2014

Dui tradiziunali per u periodu friddu di l'annu era u ritornu di sfarenti sfarenti riversi (borgoña, culore di foglie, chocolatà, vinu) è stampata stampata. In più, questa falletta, i diseggiani ci cunsiglianu di attentu à u stili retro, robbi in fur (spezii astragrani) è una varietà di stampi d'arti. Ùn lasciate micca sempre da i podi di i stampi d'animali corrente, mudelli orientali è tessuti in piu.

I raciuni di a moda di sta castaire devanu acquistà necessariamente un paru di trè cosa di un grande (ancu grandu) di grandezza. A tendenza oversize appiega à l'armata di l'opera, è à vistiti, ghjira è ghjira.

Ciò chì ponu purtalla à una zitella in u vaghjimu di u 2013?

In u 2013, però, cum'è sempre, e vistimentu di vaghjimu deve esse, prima è primariu, abbastanza calore per esse prutezzione di a famiglia di i cambiamenti repentinosi in u clima inestabile in u tempu.

I amatorii di i classichi stiletti sò sempre attentate à e capelli è i chjappi cù siluura retro è collarini. In generale, u style retro hè populari, cum'è mai avutu. Sientete liberatu di sceglie l'edizzioni in u stilu di "cunfina di l'ànima" è senti com'è l'heroina di una vechja film.

I amatorii di i disinazioni di stilii libri offeranu una varietà di capelli d'acqua, è dinò una varietà di chjocci è parchi. Forsi a versione più preziosa di i capelli sarà in questa scusa di tempesta o di chaqueta in una casgina. In ogni casu, a prucissioni triunfalali di l'stampata stampata ùn hè micca limitata solu per a vestizione straniera - vemu centenari di e so varianti in quasi tutti i manifesti di moda. A cage hè adornada cun tuttu cù calziu è ghjuntegule à i vestiti, sacchetti è capelli esterenti.

Un'altra novità di a staghjoni hè a ricunniscenza per cunghjuntà a cage cù altre, stampi ugualmente brillanti - leopardo è fiurali.