Autunno Boots 2012

A rinnovazione di stivali di u vaghjime in questa stagione pò esse qualchì ritornu, perchè i diseggiani prupone una varietà di mudelli chì l'ochji diventate quandu avete guardatu à e stanzuni di e ultime recensioni. Dunque, avemu da marchjà da quale di tipu di figura chì a zitella hà da è, secondu di questu, sceglite l'opció approprita. Ccà vogghiu qualchissimu tipu di stivali di vaghjime chì ci sò offerte moda 2012.

Ogni buttigli di tempesta 2012

Per escoller u boticarii di u vaghjime di u venerdì 2012, hà bisognu di piglià à cuntà a tendenza principal direzione prima:

  1. Eclecticism. Questa tendenza hè prubabile di cuntinuà in a staghjoni dopu, cusì hè megliu di sceglie stivali cù materii cuminciati: cuir, pelle, suede.
  2. Fate in l'urdinazione di stile ci sò parechje scelte: mudelli di classi ghjennaghjoli, manichi, armunnii è stivali jockey sò più pertinenti ca mai.
  3. In questa stagione, u disignu di u culore hè assai praticu: senza culori bianchi è pastici di i scarpi. Sò culori scuri: prugna profonda, nìvuru, bard, marrone scuro.
  4. "Tutti in moderazione". Oghje, ci sò offerte disinfettori per aduprà "laconiques" di scarpi, senza l'exceciazione di gioielli: hè accettante di cunghjuntà parechji materiali in forma di inserti, costi decorative supplementari è simili.

Trending materials

Allora, in u primu locu u sceglite suede. Eppuru, si sò stati ammustrati cù parechji serrature decoratori, strapelli, costi è sò insercione per u pelle o pelli. Ma u principale hè chì a ghjuvintù hè un cantu moderatu.

Inoltre la fugliale propriu, soprattuttu s'ellu hè cumminatu cù pilassi o in u mudellu, ci sò retami massivi di metalli.

Un altru (micca assai pratiche per u vaghjimu) e stivali di moda sò stivali nantu à stile. Quessi sò dispunibule nantu à una ghjurnata assulita, ma per u tempu chjucu, hè megliu per piglià l'altru materiale più durable.

"In altitudine": quali stivelli d'esciute sò in moda?

Questa stagione ci permetta di sceglie quasi ogni forma di tacchino è di altezza di a platea: da l'assenza quasi cumpreta, à maxi-sizes. Per quessa, quandu ellu, hè megliu di cunfidà i paràmetri di a figura.

Pi alture è finita. Per i raggiù cù parametri tali parametri, i buttigli di vaghjime cù sera pianu sò megliu adattati. Puderanu estar fattu di diversi materiali: lana, cuir, suede. Dà preferenza à i meglii "jockeys": anu vistutu stylish even without a heuru è in u stessu tempu scopre a harmonia di e gammi per u largu di u calzari.

Per u cumpletu è altu. E donne cù una figura statali sò più adatti à i buttone di stivali di u vaghjimu: accentenu i ghjambatti longu è parechje impressjonanti cù una furtuna curta. E sti boots possu una pianeta alta o u piuvale, ma hè megliu per affaccià a scelta nantu à a longa media.

In questa lista anu stivali di vittoria cù una hairpin. Stu tufu "slim" a figura è enfatizeghja a so feminità.

Per i curtu è magre. Per i picciotti in miniatura, hè megliu di sceglie boots d'autunno nantu à una piattaforma o nantu à i tacchi alti. Quista accentisce l'armunia naturali è a crescita di vista crescita.

Pudete dì chì e zitelli cun questa figura furtunati hè questu più di l'altri, perchè a plataforma in sta stagione vi permette di portà i mudelli più originali, cum'è disinfettori, inspirati da eclecticismu,

i piaghji daveru appruduciutu sottu un arbre, decoratu cù inserti di coghju, ponu stati patroni è cusì.

Pudete puru sceglie un mudellu di cuoio è suede cun un pilu hè ghjuvatu stabile.

Per bassu è tutale. À e fiorne cù una figura cum'è una buttula di vaghjimu nantu à una falza quede fighjà grande: ùn sò micca solu cumu cunvenutu per andà, ma ancu di u slovenu grazzi à una forma pulita.

Cusì, i buttiglii di u vaghjime di moda di sta stagione pò esse sceltu per ogni zitella: u più impurtante hè a moderazione in a dicurazioni, è, sicuru, un passaghju bella.