Mudellu Ashley Graham si apareceu nantu à e pagine di u maggio Maxim

Malgradu u fattu chì l'assevu di 28 anni Ashley Graham hà una forma assai fucalizata, hè unu di i mudelli più populari di u nostru tempu. A zitella ùn hà sèrviri daverà u so corpu per piglià prughjetti brame.

Photoshoot per Maxim hè chaste assai

In a storia di a rivista Maxim's men, questa hè a prima volta chì una ragazza di a XXL figura vene nantu à e so pagine. Tuttavia, ghjudicendu per u fattu chì i furore di sta riserva di ritrattu pruduciutu trà i fanni di Ashley, pudemu assume chì l'issueu d'aprile di a rivista americana hè successu.

Inoltre, per chì a billezza vernosa à vede digià, e nessunu di i mudelli maschile puderanu tuccari u so corpu, cù i sessioni photo sessioni u so maritu Justin Ervin hè moltu spessu presente. Successe questu tempu. In una di i ritratti, induve e sumptu pezzi Graham squeezed a manu di l'omu, u sposu di u mudellu hè stata eliminata. Hè i so parenti di u corpu chì ponu vede in a photo.

U restu di i ritratti, cum'è di a rivista Maxim, sò stati chastosai: u lettore ùn venerà micca alcuni vulgari o aperti abbiate intimi di Ashley. A tappa u mudellu hè natu, ma cumprendi u corpu cù una cammisa bianca, per via, l'autore di quale hè a ragazza ella. I prudutti induve a sessione di foto hè statu ancu l'travagliu di Graham. In u 2015 hà publicatu una cullizzioni di lingerie è Maxim accunsenu chì u modellu nantu à e pagine di a rivista hè stata rapprisintata.

Leghje ancu

Nimu ùn ci piaceru belle busty-breasted beauties

In ogni casu, ancu Ashley Graham hè in difficultà. Invece di u fattu chì hè assai populari in u modellu di l'affari, micca solu l'abc è i canali NBC refusàvanu di vede u video in quale a marca Lane Bryant hè stata annunciata. I rapprisentanti di i canali ci spiega a so decisione per u fattu chì i so televidenti ùn sò micca pronti à vede à e nude, ancu in braccialetti assai bellini. Trà i mudelli, sicuru, era Ashley Graham, ma era micca in tuttu affannatu da ciò chì era successu. Infatti la fimmina addivintò l'heroina di a porta di a rivista Sports Illustrated, è hà ancu participatu à a Paris Fashion Week.