George Clooney hà allughjatu u partitu è ​​hà risurtatu $ 222 millioni di Hillary Clinton

George è Amal Clooney ùn sò micca solu in parolle, ma in fact supporti Hillary Clinton in u so desiu di diventà u prubleimu US President. L'attore è a so mòglia scalpava un'altra gala in San Francisco, u prucedimentu di quale si truvò à a guaranzia di a campa di elezzione di Sister Clinton. U megliu di u passaghju per l'eventu u costu 33400 duminiu.

Piacè caru

U partitu di u sabatu, George Clooney, a quali l'organizazione di e mani di Jeffrey Katzenberg è u direttore Steven Spielberg, assai viaghji ghjutu. In u cartulare, circa 150 persone si vittiru in u salottu, trà Ellen DeGeneres, Anna Wintour, Jim Parsons, Jane Fonda è altri célèbre.

Poviru nun era u locu! Dopu qualcosa di un ingaghjatu, era necessariu di pagà a prima cosa: di 33 400 dolar à 100 mila dolu. Per u prucessu Clooney aghjunghjia donatori personali è cuntribuzione di l'associazione di u partitu di carità. Suntennu i risultati, l'attore di Hollywood hà dettu chì tuttu hè stata cullata 222,4 milioni di dati, chì anu trasfirmatu à u Fundu di Victoria, Hillary Clinton.

Leghje ancu

Aversari ùn avete micca slumber

Intantu, e partite di Bernie Sanders (l'avversu Hillary) criticò u partitu di stile per un prezzu di u bigliettu è hà urdinatu una prucessu di protesta, chì era ancu micca liberu. Per unisce à i dimustrati, l'omu donò $ 27. U numaru di partigiani di Sanders era enormu è à un costu minima, u so staff hà riesciutu guadagnà 139.80000 dolenti.

A lotta prumesse per è durable! Quale sarete a nova presidente di i Stati Uniti?