Chì ùn pò esse dichjaratu davanti à un specchiu?

U spìritu hè cunsideratu unu di l'articuli più usati di a vita dumane. In l'antichità, era trattatu assai diffirenti, perchè era creatu chì hè trà misticismu. E persone cridìanu chì, in u spìritu, l'altri entiziunalità è negativa di l'altru universu si tramvenu. Inoltre, i scientifichi moderni anu compru chì a superficie riflittura hè un certu campu di informazioni chì pò acumularia energia è dà à una persona. Hè per quessa hè impurtante cunnosce e frasi chì ùn pò micca esse parlati davanti à un specchiu per ùn avè micca causatu disgràzia. Psychics, psicologichi è altri spezialisti sustennu ca si una persona volerà esse felice è ottene un successu in a vita, ùn deve micca solu pensà positivamenti, ma dinò ancu sta informazione, ancu in u specchiu.

Chì ùn pò esse dichjaratu davanti à un specchiu?

I Psychics dì chì un ispìritu pò acumularia energia in una quantità grande di tempu. Ogni parsona chì hà vistu o dettu qualcosa in a superficia riflettiva, abbanduneghja una parte di ellu stessu. In u risultatu, u specchiu principia a radiate l'accumulazione negativa nantu à tuttu u circondu. Mirror remembri tutti i paràmetri chì a persone dice, è pruteghja in realtà. Hè per quessa chì hè impurtante cunnosce e frasi chì ùn pò micca esse pronunzianu davanti à un specchiu per ùn sputà a vostra vita.

Parechje ghjente è sopratuttu e zitelli sò culpabili di fattu chì spessu si scolddu davanti à un specchiu, discussendu e so difetti, per esempiu, i mo peri sò tortu, u mio pettu hè picculu, u mio nasu hè grande, etc. Tali accussioni solu agrave u prublema, perchè hè un certu rituali di suggerimentu auto. Ci hè ancu infurmazioni chì tutti i speculchi sò cunnessi cù l'altri, è ponu trasmettenu a so energia. Per quessa, tutte e parolle chì ùn ponu esse pronunziati forti in fronte di un specchiu sò trasmessi à l'altri superfici è, per consensu, à e persone, è cumincianu à vede in una persona solu difetti. Hè prohibitu chiancià davanti à un specchiu, perchè ùn sarà seguramente sta stima è spessu a trasfirieghja à una persona, chì ùn hà micca spontate l'umore, ma pò diri à a dipressione .

Certi frasi chì ùn pò micca esse pronunziati davanti à un ispille, ma ancu in a vita ordinariu, sò energia destruzzione, è dinò, per turnà, affettanu negativamente l'ughjettu emoziu è a salute. Ci sò parolle chì sò cunzidutu limitavvi, è inizenu da "nè", per esempiu, "Ùn puderebbe micca", "Ùn pudemu micca", "Ùn sò micca sapè", ecc. Sì esse parulitani regularmente, a ghjente ùn hè micca solu cum'è complexa, ma dinò di principià per affruntà diverse prublemi di vita.

Un esempiu di e parolle chì ùn pudere micca dì davanti à un speculo:

Psychics è psicologue recomandanu avvicinari à u specchiu solu in un clima d'alegori è parlanu boni boni à a so riflessione. Ellu stessu, imagine quantu hè tutta bè è chì site cuntentate. Mirror vi scurdate di stu missaghju pusitiva è darà dinò in duppiu. Inoltre, u specchiu currettamente cunfrute à pruteghja da spona è da un altru negativu.

Altri signaghji nantu à u specchiu

Cù questu subjecte màgicu ci sò parechje signos è di pruibbizzioni chì e persone oblenu aduprate parechji decade d'anni fà:

  1. Circò à u specchiu rotulatu hè di sforta di pienghje per sete anni.
  2. Hè pruibitu di dorme in fronte di un specchiu è ponte in fronte di a porta di a porta.
  3. Ùn hè cunsigliatu per dà un isporta.
  4. Ùn pudete micca circà à u spechju per un bellu tempu, è sopratuttu in notte.
  5. U spaziu deve sempre deve pulitu.