Quandu pè digu un licore per un trasplante?

U bianchi sò apprezzati cum'è ghjardinari, grazzi à l'aspettu espectaculare, capaci di decorazione di qualsiasi situ. Ma à u listessu tempu i fiori sò piaciuti capricci in cura, è ùn tutti ùn pò cultivà. Quelli chì dicideru di cultivà sta pianta, preoccupatu di a quistione: quandu si puderà digià liri per u trasplante?

Scupraru liri per u trasplante?

A decisione per esse diga nantu à i lysii per u trasplastivu dipende di u locu di u travagliu di u giardinu. Se u clima ùn hè micca assai siveru è hè carattarizatu da un invierno nevicate è pocu di frostu, i fiori ponu esse stati in terra pè invierno. In ogni casu, prima di questu, anu da esse digago è riposu. Questu hè fatta da per sguassà i vechji bulbe è distribute i ghjovani.

Inoltre, e caratteristiche di neri chì invierenu, è per quessa, a crescita di a so scorza dipende da a so varietà. I vegetali pò esse divisu in:

Cume si cava digià un liri?

A mediu, per esse adupratu cultivazioni di liricanu nurmali, anu bisognu à trasplantà ogni trè o quattru anni. In u stessu tempu per parechji variità ci hè una periodichezza speciale di trasplastu:

Quandu deve aghjunghje ghjiru à u traspurtamentu?

Sicondu u timing di e piante, u so scavu è u trasplante hè stallatu in u vaghjimu o primavera. À questu sensu, parechji ghjardinari anu interessatu in quistione: quandu puderete scavà i lysii dopu à vultule? Per parechji variità cume si:

  1. Traspurtati di vaghjime . Hè più apprupriatu pè lirieri cù un periudu pruduttu mediu. À questu lampatoghji sò in reste. Avete bisogna un mese da u mumentu chì tutti i fiori fiuranu. Questu avete da aiutà i bombe per crecià più forte. Ci si deve esse nutatu chì dopu avete cavatu i bianchi è u frescheore u tempore, u più attente serà pagatu à u rifughju di e piante.
  2. Spring transplant . Hè preferibbilmente realizatu per e hibridis orientali è tubulari, postu ch'elli si sciuranu tardu. Dopu a so fiurazione hè finita, u friddu hè digià vicinu. Se u trasplante hè stallatu in a primavera, da esse bisognu di cura di a preservazione di e cipolle, scavutu in u vaghjimu. Hè ricurdati di scavalcate in October, perchè i nutrienti s'accumulanu suficientemente. I radichi sò puliti di u pianu, i lampadieni sò colpi in una sacchetti di plastisula cù for sbigliati per a ventilazione, trasfurmà cù un cinetru seru e almacenatu in un frettu.

Cunsiderate a seguente punti impurtanti in a determinazione di u tempu di scavu è di traspurimentu di liri. I fiori chì sò stati posti in a primavera simbulizeghja quelli chì si sò stati posti in u vaghjimu è di giandarmi cunzistenti in a terra.

Cusì, secondu u clima concretu in una certa località è variità di u vegetale, pudete stabilisce à quale tempore per scavà i bianchi.