Cunfattu di ùn avè lettu: 25 animali anu

Sù appressu à noi. Sera surprised per sapè quale hè nantu à sta lista. U reale di l'animali hè un locu periculatu chjusu di furia è di corpu mortu chì una volta hà invadutu u territoriu di un stranieri.

1. Tiburoni - 6 morti.

I Sharks ùn morta micca tanti ghjente cum'è altre animali nantu à sta lista, ma occupanu un locu d'onore nantu à a lista di predatori ponti di l'oceanu. Annu, un biancu a capiscenu di sei viti.

2. Wolves - 10 morti.

Una volta per un tempu, i lupi abbitaru cù un gran numaru di persone. Avà a situazione hè assai piacevuli - micca più di 10 persone per l'annu sparghjinu da i quaghjude di questi animali salvatichi.

3. Cavalli - 20 morti.

Sì, sò ancu in sta lista. I cavalli sò grossi, pisanti è forti. In ogni casu, a causa di a tendenza di i cowboys americani per foderà i cavalli salvatichi, sti belli criaturi sò include in a lista.

4. Vacchi - 22 morti.

Dopu pubblicazione cù una casa in u paese è tutti i tipi di cioccolata di l'aire "Milka", i vacchi sò cunsiderati cum'è animali di pesti. In ogni casu, puderanu fà di fà cumerciu di l'omu cù a so testa è e cornu duru. Per esempiu, in i Stati Uniti, più di 20 persone muten cada annu da e vacchi.

5. Leopardi - 29 morti.

In u mondu ùn ci hè nè statistiche ufficiale chì puderanu esplicà di qualità numulu di assassini committed per esse sti animali putenti è gràzia. Ma sicondu l'infurmazioni ghjinirali, in u 2001 anu attaccatu 50 persone, frà 29 quatati. True, u prublema hè chì solu e cose culpite per questu - ùn ci hè nunda chì sia purtatu in u territoriu di un predatore.

6. Ants - 30 morti.

Hè difficiuli di crede, ma innocuous à u primu mancu, e furmazione cumbèmpenu più persone ch'è i leopardi chjamati. True, ci sò 280 spezie di formi capaci di sacrificà una persona. Spessu, attaccanu una persona solu s'ellu dorme vicinu à a so muntagna. Vittorii di furmiculi muriri da scapulari anaphylactic.

7. Medusa - 40 morti.

Ùn sòbbii chì parechji sò paura di elli. Ùn puderanu micca micca solu quì u creme nantu à u corpu, ma ancu mandà à u prossimu mundo. Per esempiu, in a Filippine annu alla campagna pruvucarà a vita di 20 à 40 persone. Inoltre, certi dati indicanu chì questu numaru hè cresciutu à 100 vittimi.

8. Bees - 53 morti.

Sti criaturi picciti pò succò assai. Di sicuru, ùn tutti ùn inghjettanu da elli sta u casu. Avemu parlatu di 53 persone chì sò allergii à venenu.

9. Tigri - 85 morti.

Per l'omu, u tigru hè sempri cunsideratu unu di i predaturi più perikuli. Questu hè un animali astutu, tranquillo, fiore, un gran cat, capaci di caccia magistralmente. Fortunatamente, ùn anu micca spessu di i morti. Ogni annu rializzarru 85.000 assassinations, trà e quali 85 vittimi sò pirsuni.

10. Deer - 130 morti.

In regula, ùn hè micca un animali aggressivu. In a maiò parte di casi, evitendi prublemi. Ma cumu si passanu chì anu uccisione 130 persone? Una sola explicazione: un accident. A maiò spessu di a notte, u viscùbu cresce, induve l'ochji fighjenu. Cusì vaghjime ch'ella esce da a strada, mosca à veloce in u carru passageru è morta in passaghju cù i so corne.

11. U buffalo africanu - 200 morti.

Certu, nimu di noi ùn vulete amparà l'unicu cun questu omu gufu. I vittimi più cumuni sò cacciaturi è furzaturi. L'arma principale di u buffalo hè a corne. Ogni annu anu uccisu circa 200 persone.

12. Lioni - 250 morti.

Re di a jungla. Lioni sò i soli maiò gatti chì caccia à l'altri in u so pacchju, orgogliu. Mentre chì e persone in Africa scopre queste animali majestiche, liunqui attaccanu un omu. A sorte di vendetta.

13. Elefanti - 500 morti.

Più più persone in u pianeta, i più parechji elefanti sò in grossu. Agree chì di questu animal cusì cusì bellu addiventa. Ogni annu, cù rispettu à una persona, l'elefanti vi fannu più aggressioni è confrontazione. A ghjustificazione hè chì una persona hà ghjucatu in Diu, prizzendu a vita è a libertà d'una criatura innocuosa.

14. Hippopotamus - 500 morti.

Quandu l'hippi sò stati cunsiderati animali animali più mortali. Sò big, fast and aggressive. Ci sò spessu cases quand'elli turnonu i barche. Inoltre, in Africa, da l'attaccu di i hipo, parechji persone mutenu da l'attaccu di qualchi altru animali.

15. Cucu cinta - 700 morti.

Fà chì hè più peggiu quandu un animali vi attaccà da l'esternu, ma da l'internu, in u corpu umanu. A morte da a invasione helmintique pigghia u terzu postu dopu à e malatie cardiovascular è l'oncologia.

16. Crocodile - 1 000 morte.

A difettu à i alligators chì quasi mai attruppanu i ghjente, i cocoddi sò criaturas maligni chì sò pronti à palluzzà per u so territoriu à l'ultimu. E manghjaranu qualcuno di prima di pruvà di fà nunda. In mediu, ucullanu circa 1 000 parsone annu annu.

17. Scorpioni - 3.250 morti.

Sò più chjappi di i cose più perikuli, ma puderenu tame l'inemicatu cù a so propria cola. Frà tutti i scorpioni, 20 spezii pussede un velu capaci di stasinu una persona à u mondu appressu. Tuttavia, ogni annu, milioni di persone scuzzulate ch'elli èranu frittu da un scorpi.

18. Ascaridi - 4.500 morti.

L'Ascaridi pruvucanu l'aspettu d'ascariarie in u buddu. In fattu, sta maladie sempre porta à certe anomalzii in u travagliu di u corpu. Puderanu esse minori (per esempiu, itching), ma alcuni puderanu causà severi consegni è ancu à morte.

19. A mosca di Tsetse - 10 000 morti.

Sì un vulgari nurmale ùn ponu micca una minaccia à l'omu, ùn puderete micca dì à Tsece. Hè "dà" una persona una malatia di dorme, com'è u risultatu da quale u mo cerebrali ojeatoria è a morti. Drogini per u trattamentu di a malatia di u sonnu, ma sò spessu micca abbastanza per tutti chì anu bisognu, è a so accusazione hè cumporiva da effetti severi severi - vòmitu, nausea, pressione arterial, etc.

20. Triatomu bug - 12 500 morti.

Hè u distributore di una malatia parasita tropica chjamata Chagash. Hè stimatu chì 7 à 8 miliuni di pirsuni sò infectati da a malatia Chagash, principarmenti in Messico, Centrale America è Sudamerica. A partir de l'annu 2006, a maladietta dura à circa 12.500 morti annu.

21. Caracalla d'acqua fresca - 20 000 morti.

Purtate una malatìa periculosa in u corpu chjamatu schistosomosii, chì face l'attività vitali di i vermi parasitari. Parassiti microscòpichi, in cuntattu cù l'acqua, prima penetrendu a pelle di una persona, da perduplicate sottu. Oghje chì hè stante assai enormi chì pò piglià a vita di una persona.

22. Perrosi - 35 000 morti.

Eppuru, micca sempre un ghjovanu hè l'amicu di un omu. In a maiò parte di i casi, i cani infatti cù a rabbia attaccani pirsiani in Africa è Àsia. Oh, sì, ci sò ancu casu di attacche à un Cane Dingo umanu.

23. Serpenti - 200 mila.

Un altru animali chì ùn solu ùn cerca, ma hè periculosa. A genti sò spessu appoi di sirvuti è per questa ci hè una bona ragiuni. Vanu in grandezza, da petite cose à grandi grande. Di i 725 suzzine suzzine chì vive in u mondu, solu 250 pò annunzià una persona cun una muzzica. Hè cunsulatu per sapè chì a maiò parte di e sve esse micca veriose.

24. Persone - 437 000 morti.

Inesperadamente, a verità? L'omu hè una di e criati periculosi in u pianeta. A persone di uccisioni più di i so genitori di a maiò parte animali. Ancu s'ellu ùn hè micca nutizie per un pezzu.

25. Mosquitoes - 725 000 morti.

Allora, chì criatura mata a maiò parte di u populu? Cridite o micca, quessi i moschiziani sò i purtatori di una quantità di malatie malatie, cum'è malaria, dengue fever, febbra giusta, encephalitis è assai altri.