Quale cambia più freti: omi o donne?

Dighjà abbastanza longu tempu era una stabile dicenu chì l'omi sò assai più di tradituri cà donne. Ma i estereotipii chì anu sviluppatu in a socie sò spessu sò assai luntanu da u statu veru di l'affare. Allora chì hè più prubabile di cambià: omi o donne? Chì ci dici a scienza di i stereotipii?

Quale cambia più: omi o donne?

Studii suciologii sò dicenu chì e donne cambianu i so cumpagni più frequenti ca l'omi. Hè probabilmente sorpente soru, ma ùn pudete micca discutiri cù i fatti. Se parlemu di quantu percentuale di l'omi cambianu esposi, e persone ci sò 34%. Ma e donne chì cambienu i so mariti, nantu à tematichi sociali più - 40%.

Sò ancu interessanti sò l'anziani limiti di età di u tradimentu . Omi invistinu di cambià in l'età di 20-25 anni, questa età hè a cima di l'attività sessuale. Ma e donne anu traccia à l'età di 30-35 anni, quandu si stancanu di a monotunia di a vita di famiglia è ci hè un desideriu di novità.

Cù cume spessu i omi è e donne cambiani tuttu hè chjaru. Ma sorprenente, anche u fattu chì a donna cambia più spessu, l'omi sò assai più probabili di pensà à u sessu . Perchè u ghjornu, i rapprisentanti di u tributu giugrave pensanu à u sessu circa 2-3 volte, ma l'omi pò ricurdate da quì 10 di una ghjurnata. Ma u 30% di e donne anu voi sessu cù u so propiu sessu. E solu u 14% di l'omi in un certu tempu attraeru a relazione omosessuali.

In generale, l'statistiche - una cosa assai cuntruversa. Hè diffesu di dì quanti l'omi cambièssini, quantesi femine cambiani, perchè tutti i pirsuni sò diffirenti, è l'estatisimi sicondu sò chjassi. Ma, però, i fatti sò stati fatti. E, cum'è ùn hè micca struitu, e donne tradiscenu e mariti più spessu, anchi l'omi sò cunsiderati assai più amatori "di vanu à a manca.