U propiu è u significatu di a vita umana

L'umani principale, a psiculugia è a filusufìa, u scopu è u significatu di a vita di una persona sò determinate di modu diversi. Ci sò parechje interpretazioni di queste cuncettazioni, è tutti hà u dirittu di decide chì unu hè vicinu per ellu.

U propiu è u significatu di a vita umana da u puntu di vista di a psiculugia

I psiculughi diprunenti ùn anu micca accunsentutu à ciò chì hè significatu da u propiu è u significatu di a vita. Una sola definizione di sti termini ùn esisti micca. Ma ogni persona pò selezziunà u puntu di vista, chì pare pare u più raziunale. Per esempiu, A. Adler hà cridutu chì u scopu di a vita di l'individu in attività significativa, chì, in turnu, hè parti di un grandu prugettu generale. Cientra Russu D.A. Leont'ev hà adigitu à un'opinione simili, crede solu chì u significatu di l'attività - micca una sola entità, deve esse un sensu di significati. Inutili, l'aiutu di l'esistenza di l'individuu ùn sarà micca cunsigliatu. K. Rogers hà cridutu chì u significatu di a vita sò sempre di u mondu, perchè per ogni sperimentazione indipendente chì percive u mondu. V. Frankl hà scrittu chì scumpredate l'esistenza di a pirsunalità stalla da u significatu di l'esistenza di a sucità entera. U significatu universale è propiu di a vita, in u so avete, ùn esiste micca, tutta dipende u tipu di sistema suciale. Freud ùn in micca manera definisce u significatu di l'essence, ma hà noteu chì quellu chì neia u so esistenza hè sensu sicuru. K. Jung hà cridutu chì l'autore realizazione hè l'uggettu è u significatu di a vita di una persona, l'indumentu sanu di u soiu stessu, u "I", a divulgazione d'ellu cum'è un individuu integrale.

U propiu è u significatu di a vita à fondu di a filusufìa

A Filusufìa ùn duna micca una risposta senza dubbbu à a quistione, chì hè l'unicu usu è u significatu di a vita di una persona. Ogni attuali offerta a so interpretazione propria di queste cuncetti. Incluso:

Li filòsufi-teologicali cose chì l'omu ùn hè micca à tuttu capaci di cumpensà u significatu è u propiu di a so esistenza. Sì, ùn hà micca bisognu, hè l'esfera di a providenza divina.