Cumu attaquà un panne?

Un ghjuccu hè un pannevule chì, per u nostru cumprinzintaghju tipica, hè un ghjornu inusual. Grazie à questu stile, stu accessori pò esse trasfurmatu in e cose separate, è serve micca solu com'è panneve, ma ancu capelli è capelli. Hè per quessa chì per appruduverà una scarpa una ghjuca interesse parechje ghjoculi, perchè e so capacità sò assai più largu ca l'di un bufoi convenciale.

Cusì, in questu articulu avemu unipochi 9 manere simplici di fà cumu ghjunghje attaccà u zucchero .

Chì piacevule d'attaccà una fascia cun un yugo?

  1. Tire una bufette à u collu è ghjuvà in u centru. Grazie à questu ci sarà un altru ciclu, chì devi esse ghjustu nantu à u collu. In fronte, u sciarlu vene una forma interessante in a forma di fasci annate.
  2. Povate a bufanda à mezu è poi allora à u to collu. Arrampi u ciclu in fondu per ch'ellu hè più longu chì u cima. Sta scelta hè adattata per vesti di tessuti liggiani.
  3. Pigliate un ghjuchju di cigliu largu è amvicu è si mette senza plegà. U rinfriscalli a bufanda perchè ella corsi i spalle. Quì serve com'è un mantellu.
  4. Pozzu nantu à una bufanda u yugnu in a so testa, perchè a mezza coppiu, è l'abbanduneghja senza trisorru. Cravatelli scarpi sò adattati per questu.
  5. U ghjuvanu di u bufone pò esse misu nantu à una spalla: tappeciò in un latu, allinamentu è di l'altra banda u filu in u ciclu da quì à riparà, o vincenu in u filu.
  6. Pudava un pannevule nantu à u panchinu cusì chì a parte larga hè stata abbandunata. Torna ghjochi parechji volte è ghjunghje u filu da a testa. In questu casu, u patrone di cuddà serà chjaramente visibiliu per altri.
  7. Questa hè a manera più faciule di portà un fucinamentu di colpu: ghjustu, fate liberà u spalle, è si stalla in un statu ridottu.
  8. U cavuite di borsa si vede bè da u mantellu, se ti tirale nantu à a testa, è torna da tombu duie volte è aghju nantu à u to collu. Allora una bufanda cálida volte menu voluminosa è, in u stessu tempu, mantene u calore.
  9. Pigliate una scarpa catturata, ma larga à un ghjuvellu è mette nantu à e spalle, un pocu chì hè allargata distanza di "bocca" davanti.