Linen tunics

In corta, ca un vestitu, è più di una brusa - hè nantu à ella, nantu à una tunina cunzidata unu di i tipi di ropa più antichi chì l'omu hè familiar. In i Rumani antichi, a tunicera consistia di dui cutschi di u tela, chì si stracciati, è in seguitu nantu à u corpu erani trapusati cù grande folds. E stati junciuti da artighjani qualificata fatta di tela naturali, straccinatu da i filamenti di fille. Una tunica di lino con manga larga figghia assai dopu à u so "parenti", purtatu nantu à a testa. A presenza di manichi hè cunsiderata un signu di appartenenza à una famiglia nobili, è i so patroni sò stati chjamati cummincii è spoiled. E oggi un linu vestite-tunica pò esse appiccicate in u vestitori di ogni donna, avete bisognu. I so designatori sò bè ​​cunnuscenu di u desideriu di e donne di stà belli è svinni à u listessu tempu cum'è cusì cumu, per ùn avè micca stati fatte di diventà racolti di eleganti, in quale si prisenta una varietà di stili di tunica di lino.

I mudelli di tagliini di liessi

In l'interpretazione classica, una figura fatta in ghjustu hè una cammara alongu senza collar. À u grande, hè un vestitu più curtu. E li vestiti di lino donna di u collu, chì sò popularu oghje, sò una variazioni di una cammisa . Tali mudelli ponu purtate cun altra ropa, è senza suplementi. A durata di i tunizzii pò esse qualcuna, è a prisenza di manichi longi o sgualte, cutouts differenti, elementi di decoru hè micca necessariu.

Per creà imàgini romantichi, tunici di ciliu in u Boho sò u megliu. Tali mudelli sò generalmente una longa à u mità di a coscia o più bassu. Per sketch, unpainted o dipinti in tela naturali di ciel di grisgiu beige hè utilizatu, chì assuciava perfettamenti l'estilu di u boho. Comu una decorazione, una tunica di stiva di u linu pò esse decorata cù l'ornamenti etichetti, u broche, fringe, trena. L'enfasi di tali mudeli hè fatta nantu à u scollu. Spessu hè prufonda è figura, decorata cù ricami, perlegi o inseriti di coghju.

E zitelli chì anu attraversu da eco-stile, avvicinavanu à una tunica di u lino di fiatu biancu. Tali mudelli si trovanu usatu cù un cintura finta di pelle scarpente. Sò bè chì l'avete permessu di creà una grande varietà d'imaghjini in u stilu di ogni ghjornu. Questi mudelli sò ancu adattati per esse attività nantu à a costa di u mare. A tunica di u lettu di lignu prima hè culinatu cù i caschi di padane, sandali barefoot e sacchetti tessuti voluminoso. In quelli mudelli, disinfettori spessu cunsultaghjanu a cuda di u cintura. Grazie à sta tecnica, pudemu fighjà nantu à a zona di décolleté, è diventate ancu l'attenzione da u problema di u panicu, i musculi è nanzi. E donne cun forti formi apprizziarà!

U pratiche di i tagghi di lino

A vestizione-tunica, per a costura chì si usa lino naturali, possa una quantità di vantaghji induve. U primu, in tali vistite, ancu in u clima più caliente, a vostra pelle serà cunsulatu. Siconda, u tile de palla hè propietariu hipoalericiniè, perchè ùn ci hè nuddu periculu. Inoltre, tali prudutti ùn ponu micca bisognu speciale è sò carattirizzati per a durabilità. L'unicu nudu chì deve esse cunsideratu quandu cura pè i prudutti di liessi hè a necessità di struparà in forma umita. A robba suluzione hè suavata cù difficultie.

Grazie à a varietà di stili, l'abbundanza di colori è l'anziani pussibulità per l'esperimenti stylistiche, ùn avete mai avutu quistioni nantu à chì purtari una tunica di lino. Enjoy the summer, creating unique images!