Vesti Ethno

A unanimità, l'uriginale, l'individualità sò qualità chì sò sempre benvenuti in modu stylish. Oghje, creanu unichi unichi ùn hè micca cusì faciule. Dopu tuttu, ogni fashionista pruvate per esse in una tendenza è incontru i tendenzi di a moda. Per quessa, i stylistri suggerenu à intruduce elementi di un stile pocu cumu u prucessu di moda. Unu di l'ora più impurtante hè cunsideratu cum'è pezzi di vestitu in u stilettene etno . A direzione etnica in u vestitariu ùn hè micca solu una cumunità pocu cumuna di tonalità, ma dinò una garantia di cunfortu è cunfortu.

U vestitu hè l'attributu bellu di l'etnò ind'i vestiti. In prima, questu elementu vestiariu identificava a feminità, grazia à un cunnessu liberu cutu spessu cun una siluette in forma o fitted. Tali mudelli ùn impediscenu u muvimentu, ma à u listessu tempu ùn aghju micca a gràzia è a gràzia. Oghje vistimenti in etno stile di corta durazioni anu acquistatu una grande pupularità. Disegnaturi offeranu tunici raffinati, chì si cunglini cù i tendenzi trendi muderni di u vignetu più basso. Tali cumminci fate scentificà u equilibriu, chì, in certu puntu, hè difficiule d'ottene, chì cumporta l'imaghja cù piacenza è eccentricità. I so vestiti sò distinti per attraversi cunghisi di sfumaturi, è mudelli ornamentali è di decoru in forma di capu, bordati. Spessu, tali mudelli sò stati ammustrati cù un stile mutu asimmetricu solitu è ​​una cintura overstata. I sfumaturi più frequenti sò pastellati, bordeaux, calde toni marroni.

Calzature in ethnologue

Ène calzini, cusì cù a vistita, sò cunghjuntu è cuncezzione originale. Tali mudelli sò carattarizati da una sola lisca o una scarpa stabile. Anu ancu i piucianu in u stilettene etno riparanu u pede. Disegnu luminoso, decorazione cù ornamenti è culori cuntrastanti - un attributu di mudelli di sticci.