9 di maghju - a storia di u vacanze

Per parechji anni in i paesi di u CIS, u 9 di nanzu hè una festa per tutti. In questu ghjornu, felicità à i veterani è i ringrazialli per a vittoria di l' Allemagne Nazi. Preparing for the holiday in advance: carte signariu, preparanu rigali è numeri di cuncertu. Per l'omu mudernu, i rossi di San Giuvanni, u salute di l'attrachju obligatoriu è a desfile militari divinni l'attributi di u Vittore Ghjuvanni. Ma era questu vacanze sempre cusì cusì?

A storia di u vacanze annantu à u 9 di maghju

A prima volta si celebrava in u 1945 dopu à a firmazione di l'attu di rende a Germania fascista. Questu passava tardu in a sera à u 8 di maghju, è ghjorni in u novu ghjornu in Mosca. Dopu à l'attu di capitulazione cù u pianu hè statu mandatu in Russia, Stalin hà firmatu un decretu per cunsiderà u ghjornu di a Vittoria u 9 di maiu in una ghjurnata senza travagliu. Tuttu u paese cuntenutu. In u stessu ghjornu in a sera questa era u primu pirotecniu di salute. Per questu, un veli di 30 pistelli fù pruvata è u celu era illuminatu cù lucichi. A primu Vittoria di u Parade era solu u 24 di ghjugnu, quandu elli preparonu prestu per ellu.

Ma a storia di u vacanze annu 9 era difficultu. Dighjà in u 1947 u ghjornu era fattu un ghjornu di u ghjornu ordinariu è l'avvenimenti festivi anu annullati. Era più impurtante per u paese in quellu tempu per ricuperà da a terribili guerra. È solu à u XXu anniversariu di a Gran Victòria - in u 1965 - stu ghjornu si fece novu un ghjornu senza travagliu. A discrizzioni di u vacanze annantu à u 9 di maiu, parechji dicennii era quasi uguali: cuncerti di vacanze, cummemorazione di veterani, scontu militari è salute. Dopu à u collapseu di l'Unioni Suvietica parechji anni, stu ghjornu passò senza un insinuamentu è e grandi festivi. È solu in u 1995 a tradizione hè stata restaurada - duie stati eranu imprecisi. Dopu questu tempu, sò ospiti annu in Red Square.

U nomu di a festa hè u 9 di mumentu - U ghjornu di a Vittoria - ogni Russu hà teme in l'anima. Questa festa hè sempre cilibrada in Russia in memoria di quelli chì luttaru contru à i fascisti per u salvà di a vita di e generazioni avanti.