Vacanze in u Regnu Unitu

Una parte integrante di a cultura di ogni statu hè a so vacanze. Particularmente indicative sò e festi di a Gran Bretaña, perchè elli l'elementi culturale di e quatru unità territuriale - l'Inghilterra, Galles, l'Irlanda di l'Irlanda è l' Escocia - sò intersindicati è pronomi simultani.

Statu è i vacanze naziunali di Gran Bretagna

I residenti di u RU di sò ottu ghjorni pubblichi, chì ghjè ancu micca ghjorni in funziunati: Natale (u 25-26 dicembre), u ghjornu di u annu (u 1 di ghjennaghju), u Venneri, Pasqua, ferii di primu ghjornu (primu luni à maghju), state state holiday Luni di maghju) o u Festivale di Primavera è Summer State Holiday (u last Monday in August).

In vista di u fattu chì u Regnu Unitu hè un statu unitaru, i paesi chì compicanu celebreghja cù a so state festa, chì pò esse chjamata naziunale. Allora in u Regnu di l'Irlanda, i festi statali (è, da quì, a fine di settimana) sò u San Patriciu, u patronu di l'Irlanda (17 di marzu) è l'anniversariu di a Battaglia di u Boyne River (u 12 di lugliu). In Escocia, una festa naziunale hè u St Andrew's Day (nuvembre 30), per a Galesi - hè u Dia di San Davi (1 di marzu), è per l'Inghilterra - St George's Day (George), chì si celebrà u 23 d'aprile.

Fù altri vacanze naziunale in Gran Bretagna, hè vale à nutà u Dia di a mamma (u 6 di marzu) è l'anniversariu di a regina riggina Erculu II (u 21 di aprile). Curiosamente, l'anniversariu di a Reina in u Regnu Unitu si celebra duie volte à l'annu - annantu à l'anniversariu propiu è annantu l'annunziu ufficiali di u monarchu, chì hè cascatu unu di i sàbbatu di ghjugnu. Questa tradizione hè stata stabilita da u Re Eduardu VII à principiu di u seculu passatu. Hè natu à principiu di Novembre, ma sempre hà vulutu celebrardu u so anniversariu cù una gran multitude di ghjente è di u clima bellu. Eppuru, cumu dicenu, ellu hè un rè, per celebrà u so nàscita quandu ellu piace.

Inoltre, quà da fruntiere e so cunfini, Gran Bretagna hè cunnisciutu ancu per i so festivali è festivali tradiziunali brillanti: per l'Inghilterra hè Guy Fawkes Day (5 di nuvembre), chì hè cunsideratu una di e vacanze più mistosu; grandiose scala hè carattarizata da a festa tradiziunale esculciuta di Hogmanai (u 31 dicembre), quandu u grandi feste di u focu sò stati in i carrughji di e città grande è chjuca, postu chì u focu hè u simbulu principalu di Hogmanaya (annu per i scuseti).

Tradizionalmente in Gran Bretagna feste u ghjornu di ricurdà (11 di Novembre, a fine di a Prima Guerra Munniali). Annu (l'ultima semana di ghjugnu è a primu settimana di lugliu) hè un torneo di tennis di Wimbledon, chì hà tradizione di 120 anni è ancu i sicreti (per esempiu, a pruduzzioni è a magazzini d'una tappa di grass special). À u listessu tempu in u principiu di lugliu hà una festa in onore di a Signora Godiva. 5 d'aostu, u famosu Edimburgo (Escocia) Arte Festival "Frigorifico" hè tenu, è à a fini di l'estiu - micca festa di a famiglia più famosa in Peterborough.

I vacanze naziunali di Gran Bretanya

In più di e vacanze naziunale è naziunale, ci sò parechje persone in Gran Bretagna. Prima di tuttu, hè, sicuru, u Dia di tutti Santi (1 nuvembre), chì hè megliu cunnisciutu cum'è Halloween. In u sicondu ghjornu di u Natale Catòlicu (u 26 di dicembre), u San Ghjuvendu si celebra. 1 di aprile hè un ghjornu di ghjucà di belli è broma, è à a fini d'aprili, u festival di u whisky, chì hè amatu di parechji, hè tenutu.

Vacanze interessanti è insolite in u Regnu Unitu

Fans di avvenimenti culurite ponu visità u rughjonu pocu cumuni in Rochester (prima di maghju) o visite u ghjornu di Apple in uttrovi è pruvate per fallu u registratu (52 centri 51 centimetri, entri in u libru di scritti di Guinness), per cutturà a longa striscia di scorcia di sta frutta.