Casal Vacanze in Giappone

L'educazione di i zitelli in Giappone hè una materia di principiu è impurtante. Da una ghjovana età sò stati preparati per esse digià eredi. À u listessu tempu, i zitelli sò sempre circundatu di cura è calidez. In u so onore hè ancu una festa speciale.

Storia di i vacanze di u ghjovi

Stu avvenimentu naziunale, chjamatu "tango senza secu", simbulizeghja a transizione da a zitella à l'aduranza. Ùn hè micca nunda chì a celebrazione si face in a primavera, quandu ci sò cambiassi maiori in natura. E se tieti un paralellu, quale hè u numru in u Giappone di i vacanze di i carusi (5 di maghju) - pudete vede chì hè in u periodu di fiori di iri.

In principiu, u Festival di i ziteddi in u Giappone era postu per adurà di a natura. E postu in questu paese cun special attention and attention were and concerned the boys, simbolizendu a continuazione di a famiglia è a vita, dopu à un pocu tempu a vacanze hè stata diretta direttamente cun elli.

Duranti stu pirìudu, hà urganizatu tutte e sporti di sporti, tornei, induve mutuel pudianu sprimà e so dati fisici, abilitazioni è capacità. Inoltre, u cuncorsu hè statu cundottu in l'aspittà di i samurai.

Esplora muderna L'anziani di i picciotti in u Giappone hè compru un pocu dopu. E postu chì u simbulu di quessa hè carpata, u ghjornu di celebrazione, cumminci in a forma di carp soave à u celu in quantità chì ci sò in a famiglia di i figlioli. Stu simbulu hè assuciatu cù u corpu in Japanese, forza masculina, firmesse.

In più di a carpa, nantu à e case di u ghjornu, i ponte cù i simboli risanenu, è in a casa sò colpi a figura di suldati, designatu per salverà i figlioli da u prublemu.

U babbu ci vole à dilla à i so fianchi nantu à sti guerrieri, u so heroisimu, è a mamma prupone platti speciale. À u tavulinu sò scone di u risu, fagioli. Hè cresce chì u risu puderia dà bonne salute per l'eredi è cuntene à a continuazione di u genus. Dunque, in u menù festa, hè presentu senza fallimentu.