La fami è l'appetite: quantu sentite a diferenza?

Parechji donne pensanu chì a causa di u overeating hè un appetitatu aumentatu, ma questu hè micca bellu. A vista chì l' appetite hè un cumpagnu custanti di u famu hè sbagliatu. Per esempiu, per causà un desideriu di manghjà pò esse l'aromu di un pane, è per spoile l'appetite - una situazione stressanti. Dunque, accusatu di esse pisci di pesu ùn hè micca dirittu, ma per pensà à l'implicazione di stu prublema, u costu di famu.

E cause di famu

A persona spessu aprende chì ellu hà famu per u signale fisiologicu chjamatu - chjappu o chjappia in u stomacu, etc. À questu tempu, u corpu cunsumate più energia, u nivellu di insulina s'arrivela è u stomacu cumencia à cuncorda più veloce, cusì esigi un alimentu. Inoltre, u nivellu di glucosa in u sangue diminisce è u moverne dà un signalu chì hè ura di manghjà.

Studi ricenti ammanate chì u sensu di famu hè direttament affettivu di a quantità di grassu subcutanariu, se ci hè assai di questu, ci hè un forte disprezzione.

Un altru famu dependa a temperatura di l'ambienti: u più freti, più grande u desideriu di manghjà. A culpa sana hè a crescita di u cunsumu d'energia per mantene a temperatura di corpuscule.

Mumentu psicologicu

A volte, u sensu di famu fisicu pò esse cunfunditu cù u so "doppia" - a fama psiculogica. Dunque, quella chì chjama un aumentu d'appetite hè in veru una di e manifestazioni di una disturbazione psicologica:

  1. A mancanza d'amore è a cumunicazione hè spessu indemnizatu da un pruduttu alimentariu.
  2. Un famu di u statutu, questu hè se una persona hà in u so capu l'idea chì deve avè l'appiccicatu "pisu" in a società, pò cumenciu per incorporià in u sensu litterale di a parola.
  3. Quandu a vita si fate abulviva è monotunariu, una persona pò principià a dumandà a variità di l'alimentariu. Questa opzione si riferisce à a varietà di a fami.
  4. Spessu, a ghjente cumprà una quantità enorme di alimentazione per pruvà d'alcuna cumpagnia chì ponu facilmente accessu. Stu fenominu pò esse chjamatu insegurità suciale o a fami di stabbilità.
  5. Certi pirsuni per qualchinu più sò oculanu da prublemi è sò prutetti da stimuli esterni.

Cumu aprende di distinguish a fama veru da falsu?

Ci sò signalazioni specìfichi di diferenza:

  1. A fami fisica si pare à pocu, ma psicologicu istante.
  2. Un sensu di fami hè lucalizata in u stomacu, è una vaghjime falata pare à a testa è scorri.
  3. A famu fisica ùn hà nunda di fà cù emozioni, chì ùn si pò dì à a versione falsa.
  4. Sè ose manghjatu per fami psiculoghjule, perchè, assai puderete, serebbe pisatu in u stomacu , ma micca a sàzia.
  5. Eppuru, probabbilmente a diferenza principale hè a causa di a famine.

Quandu una persona si manghja solu quandu sente una fami fisica, ùn deve micca preoccupatu di pisci di sopra.

Cume t'apparere à cuntrolle u to appetite?

  1. Comu appena avete sentutu famu, pocu di prima, assicuratevi chì ùn hè micca impurtante per una situazione stressanti.
  2. Se tenete una ghjustificazione di ridivà di u pesu eccessivu, aduprate annantu à pocu pressu u cuntenutu calanicu di u menu di u ghjornu.
  3. Pruvate di manghjà i manice chì dà un sensu duverevule di sazziità, per esempiu, carne, pesce, cereali è pasta.
  4. Ogni ghjornu, biarà l'acqua, chì, com'è probabilmente un fughje pò esse cunfunditatu da a thirst.
  5. Invece in l'sport, dopu à tuttu hè pruvatu, chì i carichi fiichi di intensità media reduzinu l'appetite.
  6. Sè oghji nantu à una dieta, seguitanu supplementi di vitamina in più, cum'è spessu l'appetitiu si prisenta per una mancanza di vitamini è traccia elementi in u corpu.
  7. Truvate un hobby chì vi distraeranu di pensà à nutà.
  8. Ci sò sapori cusì particulari chì ponu reducià l'appetite, per esempiu, una cumminazzioni di vaniglia è menta.