Pesurazza in u stomacu dopu à manghjà

A data, assai fatturi ponnu pruvucari l'emergenza di prublemi cù u sistema digestivu. U più cumuni hè l'indigestioni, una di e manifestazioni chì hè un sentimentu di piscia in u stomacu. À u listessu tempu u stomacu ùn mancanu a so cumpagnia di cunsigliata à u tempu, è l'alimentariu hè prestu. Spécialement spessu, u pesu pesu in u stomacu pò molre d'oltre di una manghjà grande cù un prevalenza di fatty, frittu è pruduttivu. Sta cundizzioni hè ancu chjamata "sindromu di u stommacu".

Finu a fine, i causazioni chì causanu stu sindromu ùn sò micca studiatu. Hè cresce chì u sensu di un sentimentu di piscia in u stomacu dopu à manghjà pò causà i fatturi chì seguenu:

A matina, u sensu di piscia in u stomacu pò esse u risultatu d'una fini di cena. U stomacu ùn hè micca tempu per trattà cù l'alimentanu manghjatu davanti di dorme, è in u sonnu i processi di digestioni è peristalsi, in quantu à l'altri prucessi in u corpu fracassa. Per via di cunsiquenza, una persona si palesa rottu, cun u malu di cache è pescezza in u stomacu, cumpresa una forte.

Durante a vigilia, a peristaltisi pò esse rallintati da una violazione di a regulazione cintrali è lucali di l'attività di u mutore di u musculu murale di u intestinu, u travagliu di u sphincter in u locu induve l'stomacu passesi in l'intestinu, perchè di cambiamenti scuru in u duodenu dopu l'ulcera, l'acidità, etc.

U sensu di un sentimentu di piscia in u stomacu dopu à manghjà pò esse accumpagnatu da una spiegata manghja l'alimentu o l'aria, una persona pò dì chì hè dura per respire, hè malatu. In i casu severu, i vòmiti ponu accade. Se ripetate in constantità, a ghjente perde u pesu, perchè l'alimentazione ùn hè micca praticamenti digerita.

Cumu trattà u pesu in u stomacu?

Quelli chì anu travagliatu a piscia in u stomacu, hà probabilizatu cunfonda: quantu a sguassà. Prima, avete bisognu à vede in quale situazioni stà dan affissà nimu. Siconda, se possu, capisce a causa di a so occidenza è eliminate. Tercero, si i misure chì pigliate micca aiutu, avete bisognu di un duttore chì hà duverete studii necessarii, è se a severità in u stomacu hè causata da parechje malatie, spiegà cumu: per trattà degne.

Se, in u risultatu di vedere cuntenutte, intende chì sta cunnizzioni si detti dopu à manghjà, pudete piglià quarchi misuri per migliurà a vostra stima propria. Pruvate i seguenti:

Sì, anche tutti sti misuri, un sensu di pesuità in u stomacu dopu avè manghjatu cum'è era, è hè cunservatu, pruvate a sguillà di qualsiasi di i mètudi seguenti o parechji:

  1. A mezza ora prima di un manghjà, beie una mezza tazza di camomile, centipede d'oru o milfoil.
  2. Pozzu un diaper calda in u so stomacu, è dopu à 10 minuti, masajuleghji a bocca liviana à l'urariu per mezzu ora.
  3. Fate gimnastica è danza. Li balli abdominali sò particularmente utili (per l'omi - belly dance).
  4. Ùn vi scurdate di vìviri un vetru di kefir per una ore à duie o dui prima di valla.
  5. Periòdicamente, da a gravità di u stomacu pò esse usi drogherie comu mezim, festale, panzinorme. Tuttavia, ùn vi mannanu purtati, cum'è l'stomacu pò accede à l'enzimi chì venenu da l'estremità è di firmà producinu.
  6. Ùn si scurdanu di a relaxazione è l'addevu autogeneu, chì aiutavanu a normalizza u travagliu di u sistema nervu è u corpu tutale in tuttu.