Gallerie riali di Saint Hubert


Bruxelles hè una cità chì hè literalmente creata per shopping . Ci sò parechji sogni tradiziunali aperti, chì combina un assortiment enormu, alta qualità è prezzi razzevuli. Un tali situ hè u Galleria Reale di Saint Hubert.

Storia di l'apertura di i galerie

Gallerie reale di Saint-Hubert sò cunsiderate u primu cumbre architecturale in tuttu l'Europa, custituitu di e galerie chjusi. U famosu architettu Jean Pierre Kleisenar hà travagliatu annantu à u so prughjettu è a custruzzione, è u primu bricku fù impostu da u rè Leopoldu Iu stessu è i so dui figlioli. Per u disignu di i Galleries Reale di Sankt Hubert, l'scultore Jacquet, chì i bustu è i stati anu adornatu u cumplessu, hà in capu.

L'inaugurazione di i Galleries Reale di Saint Hubert hà fattu u 20 di giugnu in u 1847. In quellu ghjornu, residenti di Bruxelles vittonu annantu à a facciata di a scrizzione "Omnia Omnibus", chì significa "All for Everything". Dopu da quellu ghjornu, i Galleries Reale di Saint Hubert sò cumplettendu bè cù stu muttu.

Chì hè a unicità di i reale di San Hubert?

Gallerie reale di San Hubert sò un passaghju spanide vidéo, a larga di quale hè 212 m, anch'ellu - 8 m, è altare - 18 m. In tuttu di u passaghju, ci sò e boutiques, ristorante, salone d'arte è appartamenti privati. Ci hè ancu un cinematograficu (Arenberg-Galeries), un stage teatrali (Théatre royal des Galeries) è u Museum of Letters and Manuscripts, chì cuntenenu e lettere di Albert Einstein, Brigitte Bordeaux è altre famosi personalità.

U settore di St Hubert compone di trè gallerie:

U complexu sanu hè chinu di lussu è eccitazione. Forsi a causa di a pompa di i reale di San Hubert, o forsi perchè ci sò butteghi di e famiglii famiglie quì. Ogni visitore à e galerie finderà qualcosa unicu, di marca, etnica o antica.

Sè vo site ricercate souvenirs for i vostri cumpagnati, andà sempre à a maghjina Сorne Port Royal, induve pudete cumprà ghjunti belgie famosi - cicculata e goffres. Amori di e libri viaghjeranu sempre visita Tropismes è Librairie des Galeries è cumprà libri rinumati di letteratura mundiale, bestsellers populari è novi novu tabloid.

Da u primu ghjornu, i Gallerie Reale di San Hubert diventonu amusione pè l'intelligenti di Brussellia è u mondu di a capitale. Cammisa in questu passaghju, hè faciule cun imagine chì Victor Hugo è Alexander Dumas hanu ripusatu una volta.

Cumu ghjunghje?

I Gallerie Reale di Saint-Hubert sò situati nantu à l'avenue Galerie du Roi, chì hè cunsideratu a "Mecca" di l'addisperi. A proximità di l'avenida sò i boucher Boucher è Montagne. Pudete vede quì in parechje manere:

Perchè u significatu storicu è unicu architettoniche di u guvernu belga, hè stata pruposta à fà i Gallerie Reale di Saint-Hubert un Patrimoniu World Patrimoniu da a UNESCO. Hè per quessa visitate questu cumplicamentu definitu solu per esse includeu in u vostru viaghju in Bruselas .