Keanu Reeves è Charlize Theron

L'attore Canadese-Americanu, u musicista, u direttore è u produttu Keanu Reeves, chì parechje sapendu per roli in tali films cum'è "Matrix", "Speed", "Constantine: Lord of Darkness" è assai altri, hè unu di i bacchi più envidici di Hollywood. Accuminzau a so carriera cum'è prima di 9 anni. In a so ghjuventù, Kianu hà attivu participatu in produczioni teatrali, è ancu cù i publicità.

In u cinema d'altupru di u prezzu, Keanu Reeves hè apparevatu in i 90 è sùbitu guadagnatu ellu di i critichi, è ancu acquistate assai misere di fanne. U rolu in a filma "Speed", in quale Kianu jugui cù Sandra Bullock, u purtonu l'status di una stella di a prima magnitude. E quantici di fannieri vulianu meetà cù l'idolu, è bellezza envigliate sònniu chì Keanu diventeranu u so fiancé.

Charlize Theron è Keanu Reeves: era a rumanzu?

U primu rapportu seriu è duoppu Keanu Reeves hà fattu un affari cun amicu di a so sughjera di più, Jennifer Syme. Avianu avutu avè un picciriddu, ma u zitellu hà mortu in u corpu per un burlatu di u sangue in u cordone umbilical. Dopu, in un accidenti di carru, Jenna hè mortu. Dopu questu, Reeves teme à inizià una relazione seriosa cù u sessu oppostu. Duranti un pezzu era ellu stessu. Tuttavia, u tempu hè ghjuntu quandu cambiò u so cumpagnu cum'è guanti.

In u 2010, a premsa annunzià à suspettà chì Keanu Reeves è Charlize Theron fussini à cumerci, cum'è èranu attravirsati à un coppiz in un di i famosi restaurants. Infatti, i so abraze anu vistu bè chjaru più di l'amici. Inoltre, ogniddi chì sapemu chì sò familiarizati per un pezzu tantu - postu chì, dopu à i spalle di dui filmi konġunti: "Aviculturale di u Diavulu" è "Novembre dolce". L'annu dopu, chiarizzioni di a rumanzu di l'attori novi acquistate forza. Hè stata rumante chì decidini campà in u Regnu Unitu. À quellu tempu, Keanu era in a film "47 Roninov", è Charlize in u dramma "Prometheus".

Leghje ancu

Perchè Keanu Reeves è Charlize Theron parted - hè scunnisciutu. In ogni modu, u fattu di a so raghjone era ancu micca cunfirmata ufficiale.